Ga naar inhoud


Zenders toevoegen aan zenderlijst/verplaatsmodus activeren BH


alx

Aanbevolen berichten

Black Hole image met 3 tuners in gebruik (DVB-T toegevoegd)

Ik snap niet hoe ik zenders kan verplaatsen en toevoegen aan een zenderlijst. De helpfunctie geeft wel aan hoe, maar dat werkt niet bij mij.Kan iemand mij wijzer maken of vertellen waar ik e.e.a. duidelijk uitgelegd kan vinden?

Bij voorbaat mijn dank.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zodra je de zenderlijst hebt geopend, kun je met "menu" zenders toevoegen, of de verplaatsmodus activeren.

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom tot "zender toevoegen". Daarna gebeurt er niet wat ik verwacht. De zenders worden even rood bij OK, maar het ontgaat me wat er gebeurt. Ik zie niets terug in een zenderlijst.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Roobert,

Ik waardeer je bijdrage, maar dat gaat -volgens mij- niet op voor de Black Hole Image. In PLI gaat het wel zo.

In Black Hole kom ik tot "Zenderlijst menu" > "Zendertoevoegen aan boeket". Dan gebeurt er niets meer, als ik wat probeer.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas geswitched van OPEN PLI-2 naar Black Hole!

Daarin kun je veel gemakkelijker een 3e tuner in z'n USB-gat steken. (DVB-T-stick)

Het overzetten van de zenders naar de Favorieten is een paar keer gelukt. Vraag me niet hoe.

Maar met noest doorgaan krijg ik ze wel er in.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Als je de zender aan je boeket heb toegevoegt dan moet je even naar het einde van je boeket scrollen en dan zul je zien dat daar je zender staat die je hebt toegevoegt.

Vanaf daar kun je hem weer met je menu knop verplaatsen

Succes

 

Groetjes

VU+ Duo 1TB HDD met Pli Image
Mutant 1200HD met Pli image
Multytenne 45 + 110cm schotel met triple lnb
Philips 37pfl9603

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Heb ik al uitgevonden.

Maar ik zal proberen het e.e.a. uit te leggen voor gebruikers, die =voor wat dat betreft= de gemakken van PLI zijn gewend.

Ik weet niet of het de juiste manier is, maar het werkte voor mij.

 

De zenders worden één voor één overgebracht naar favorieten door in de zenderlijst (dus zenders onder elkaar) naar het pakket "ALLE ZENDERS" te gaan, vanwaar de zender moet komen. Daar op de gewenste zender te gaan staan en het MENU op te roepen. Kies voor "zender toevoegen aan pakket. Je vindt het dan terug onder aan de zenderlijst in "FAVORIETEN"

Zo stuk voor stuk!

Eenmaal alles overgezet: Ga in de FAVORIETENLIJST het MENU oproepen en "VERPLAATS MODUS" activeren.

Ga op de te verplaatsen zender staan en druk op OK.

De regel veranderd van kleur. Verplaats naar de gewenste positie en druk weer op OK. Etc. etc. etc.

Omslachtig, dat wel.

Om het te beëindigen: roep weer MENU op en beëindig VERPLAATS MODUS. Exit, exit en je bent er weer uit.

Je bent snel een half uurtje kwijt.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom gebruik ik Dreamboxedit, drag en drop.

Daar kan je ook gaan sorteren op naam, provider, sat...

Beter nog, ik gebruik dezelfde lijst in Dreambox, ET en VU en dat hoeft dan ook niet dezelfde image te zijn.

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...