Ga naar inhoud


[ET5000] Kan geen internet updates doen


pkdb

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met een xtrend et 5000. Vanuit de doos aangesloten en geconfigureerd. Netwerk en internet toegang werken normaal maar het doen van updates of toevoegen van applicaties vanaf internet werkt niet. Het scherm van te installeren applicaties blijft leeg. Als ik op de box inlog kan ik normaal internet bereiken door te pingen naar bijv. nu.nl. Downloaden met wget werkt ook gewoon.

Ik heb via een usb stick een update gedaan naar de nightly build van gisteren maar dit bied geen soelaas.

Wie heeft enig idee waar dit aan kan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo

 

Als je hem origineel uit de doos haalt kan je geen updates doen via het internet. Hiervoor heb je de Tool nodig van extrend.

 

Als je de PLI.2.0 erop zet via de USB-Poort (stick) dan kan je hem wel via het internet en Netwerk voorzien van extra updates en applicaties.

 

Mazlzlzl

Avalon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Avalon
Hallo

Als je hem origineel uit de doos haalt kan je geen updates doen via het internet. Hiervoor heb je de Tool nodig van extrend.

Als je de PLI.2.0 erop zet via de USB-Poort (stick) dan kan je hem wel via het internet en Netwerk voorzien van extra updates en applicaties.

Mazlzlzl
Avalon


Heb al een update uitgevoerd via usb, zal een andere oudere versie proberen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...