Ga naar inhoud


Kopieren naar E-mailontvanger niet meer mogelijk.


lock

Aanbevolen berichten

Indien ik foto,s met de rechtermuisknop wil kopieren naar een E-mailontvanger, staat die mogelijkheid niet meer in het rijtje; er staat alleen nog Skype en DVD station.

Weet iemand wat er mis is gegaan in mijn configuratie, ik gebruik Win7 en Live mail.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites


probeer dit is even

internet Explorer-extra-opties-tabblad programma's Live mail.

instellen als standaard postprogramma.

 

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij I.E.9 zie ik deze opties niet, echter ik heb het probleem opgelost door eerst FixmailRecipient z,n gang te laten gaan, toen had ik weer de mogelijkheid om te kiezen voor 'kopieren naar emailontvanger'

Maarrr Livemail stuurt je dan de clouds (wolken) in, nadat je je eerst hebt moeten registreren.

Kortom veels te omslachtig; ik heb nu Thunderbird geinstalleerd en alles werkt prima.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lock
Bij I.E.9 zie ik deze opties niet, echter ik heb het probleem opgelost door eerst FixmailRecipient z,n gang te laten gaan, toen had ik weer de mogelijkheid om te kiezen voor 'kopieren naar emailontvanger'
Maarrr Livemail stuurt je dan de clouds (wolken) in, nadat je je eerst hebt moeten registreren.
Kortom veels te omslachtig; ik heb nu Thunderbird geinstalleerd en alles werkt prima.


De Extra Opties waar Wiz het over heeft vind je in IE9 rechtsboven door op het radartje te klikken. Naast je favorieten.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lock
Sjattuh bedankt,
Maar het is dus niet meer nodig, ik ben klaar met Livemail; Thunderbird is nu m,n emailprogramma!


Was ook meer ter info met het oog op de toekomst. Je zou het maar eens vaker nodig hebben om in dit menu te komen. wink

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...