Ga naar inhoud


Vreemde fout melding 7025, LNB spanning valt dan weg


chellohacker

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Zoals in de aanhef staat valt de LNB spanning weg na de foutmelding "Service Unavailable, check tuner config".

 

Ik gebruik een vrij oude LNB(analoog), die het overigens prima doet met digi tv.

 

Ik heb de 7025 + nu 5 maanden, en gedurende die tijd geen enkel probleem gehad. Pas nadat mijn rotor gek ging doen is leiden in last.

Heb al een andere( 2de ) tunerkaart erin gezet, maar gaf geen verbeteringen, ook maar gelijk nieuwe coax gebruikt, dikker.

 

Vreemd dus dat de LNB spanning wegvalt.

 

Tevens wil ik graag weten hoe ik kan bepalen of de 7025 origineel uit germany komt, heb een mailtje gestuurd naar dmm..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

Nog niet geprobeerd, heb geen 2de, en deze werkt, ook op mijn palcom goed.

 

Kan het iets in de software zijn?

Las in dat stukje over die fan plaatsen in de te9000, dat er een prgr nodig zou zijn voor de fan.

 

maar dan nog. zoals ik aangaf pas nadat mijn rotor( is ertussen uit) moeilijk ging doen krijg ik nu allerlei fout meldingen.

 

Ben toch al niet tevreden met die box.

 

heb er

enigma 2010-12-16 3.0

image relase 301 2010-11-16

Tuner alps bsbe1 c01a/d01advb-s

en cable eindhoven kaart

in zitten

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ja op hotbird 13 *.

Zou het temaken kunnen hebben met gecodeerd, HD of misschien S2 ontvangen, het gebeurd eigenlijk alleen als ik wil zappen.

 

Wat is nu de beste of betere image om op de 7025 tezetten, er staat nu neutrino versie op van 16 dec 2010.+- 14 MB, en ben ik dan misschien af van dit soort "gedoe" ?

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Doe eens een nieuwe transponderscan op Hotbird met vinkje FTA Only aan. Krijg je alleen FTA zenders, kun je kijken of het daaraan ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Doe eens een nieuwe transponderscan op Hotbird met vinkje FTA Only aan. Krijg je alleen FTA zenders, kun je kijken of het daaraan ligt.


Begrijp ik goed, dat het dus zou kunnen liggen aan HDTV kanalen en misschien de diverse scrmb methoden?

Nou als ik zap dan heb ik ook bij fta zenders dat de boel vreemd doet, daarom nogmaals kan een nnw *.img, of*.nfi helpen?

Ik heb al die fabrieks instellingen terug gezet, dus nu draait die helemaal standaart.

Baal ervan, en snap niet dat ik de vreemdste meldingen krijg, omdat ik dat alleen maar op die 7025 heb.

OP de kabel heb ik gewoon nergens last mee, maarja , daar valt ok weinig tezien, zonder cccam en aanverwante tools.

Wil je me vai PM aangeven waar ik een goede img kam dnld, die ook betrouwbaar werkt, streaming en opnemen en dat soort gedoe wil ik niet, want dat kan ik ook niet(geen HD), gebruik hem alleen maar om af en toe op 28,x film tekijken.( x is voor,2 ,4 ,5 ??)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Gewoon bv. Gemini 4.70 nemen, da's een prima en stabiel image voor je 7025.


even een open deur, waar vind ik die, want door de wildgroei van sat fora raak ik de weg kwijt. svp geen torrents of betaal sites.
PS het zou wel prettig zijn als er op dit forum een dnld gedeelte zou komen voor leden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...