Ga naar inhoud


[Outlook 2010] Outlook start niet door, moet een profiel selecteren


MBa

Aanbevolen berichten

Outlook 2010 heeft het gewoon probleemloos gedaan maar sinds een paar weken moet ik steeds een profiel selecteren bij het opstarten. (zie bijlage)

 

Zoals je in de bijlage kan zien heb ik het vinkje al gevonden maar dit maakt geen verschil... na Outlook afgesloten te hebben moet ik de volgende keer weer opnieuw het juiste profiel kiezen.

 

Iemand die hier toevallig ook last van heeft (gehad) en weet hoe het op te losse is?

post-16652-1318262099,6697_thumb.jpg

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar zeg je me iets... Momenteel is het niet geïnstalleerd maar kan mij wel herinneren dat dit een idee was om te doen maar of dat nu ook daadwerkelijk tot uitvoer is gekomen (en daarna weer gedeïnstalleerd is) kan ik mij niet meer herinneren helaas...

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand nog een idee wat het kan zijn en hoe het op te lossen is?

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep door 1 of andere bizarre reden heb je meedere profielen of staat de optie aan om een profiel te selecteren.

Ga naar je configuratie scherm, kies daar voor email.

 

Dan krijg je een nieuwe venster, kies daar voor Profielen Weergeven.

Daar ga je normaal meedere profielen zien.

Er onder kun je een vinkje zetten bij; Altijd dit profiel gebruiken (outlook).

 

Problem solved wink

dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Triss
Jep door 1 of andere bizarre reden heb je meedere profielen of staat de optie aan om een profiel te selecteren.
Ga naar je configuratie scherm, kies daar voor email.

Dan krijg je een nieuwe venster, kies daar voor Profielen Weergeven.
Daar ga je normaal meedere profielen zien.
Er onder kun je een vinkje zetten bij; Altijd dit profiel gebruiken (outlook).

Problem solved wink


Dat doet ie al... werkt niet...

Het probleem zit hem waarschijnlijk in die Google calender crap waar ik hem over berichtte.

Je moet even die zooi goed deinstalleren. Installeer het desnoods opnieuw en kijk wat hij dan doet (die Google software).

Daarnaast, als je Google desktop ofzo gebruikt dan is de kans groot dat je ergens niet goed hebt opgelet en toch zooi hebt geinstalleerd.

Kijk anders even onder 'Start - Config Scherm - Software toevoegen/verwijderen'

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft Google Calendar... dat heb ik nog niet geïnstalleerd na de laatste format. Alle gedownloade software sla ik centraal op en de timestamp van de installatie ligt een aantal maanden voor de datum van de laatste format. Uitgesloten dus dat ik daar mee heb zitten klooien... Het is dus enkel bij een idee gebleven gelukkig. smile

 

Wat betreft software van Google heb ik enkel Picasa en Chrome draaien... mag toch aannemen dat die niets in Outlook te zoeken...

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MBa
Wat betreft Google Calendar... dat heb ik nog niet geïnstalleerd na de laatste format. Alle gedownloade software sla ik centraal op en de timestamp van de installatie ligt een aantal maanden voor de datum van de laatste format. Uitgesloten dus dat ik daar mee heb zitten klooien... Het is dus enkel bij een idee gebleven gelukkig. smile

Wat betreft software van Google heb ik enkel Picasa en Chrome draaien... mag toch aannemen dat die niets in Outlook te zoeken...


Niet perongeluk mee geinstalleerd? Al gekeken in je software lijst?

Ik kan hier eigenlijk alleen maar over vinden dat hij probeert te syncroniseren met Google Calander.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: Triss
Jep door 1 of andere bizarre reden heb je meedere profielen of staat de optie aan om een profiel te selecteren.
Ga naar je configuratie scherm, kies daar voor email.

Dan krijg je een nieuwe venster, kies daar voor Profielen Weergeven.
Daar ga je normaal meedere profielen zien.
Er onder kun je een vinkje zetten bij; Altijd dit profiel gebruiken (outlook).

Problem solved wink


Dat doet ie al... werkt niet...

Het probleem zit hem waarschijnlijk in die Google calender crap waar ik hem over berichtte.

Je moet even die zooi goed deinstalleren. Installeer het desnoods opnieuw en kijk wat hij dan doet (die Google software).

Daarnaast, als je Google desktop ofzo gebruikt dan is de kans groot dat je ergens niet goed hebt opgelet en toch zooi hebt geinstalleerd.

Kijk anders even onder 'Start - Config Scherm - Software toevoegen/verwijderen'


Volgens mij doet hij dat nog niet want bovenstaand scherm krijg je als je outlook opstart.
Wat Triss beschrijft daar kom je uit via Start - Configuratiescherm - email (instelling) en dan kiezen voor de optie altijd dit profiel te gebruiken.

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: krasman
Origineel bericht van: Sjattuh
[..]


Volgens mij doet hij dat nog niet want bovenstaand scherm krijg je als je outlook opstart.
Wat Triss beschrijft daar kom je uit via Start - Configuratiescherm - email (instelling) en dan kiezen voor de optie altijd dit profiel te gebruiken.

Succes!


Daar heb ik dus overheen gelezen maar was wel de oplossing! laugh

Voor wie dit probleem ook een keer krijgt... Het gaat dus op het scherm in de bijlage om het "balletje" zoals deze staat op het plaatje zoals in de bijlage. Zo hoort hij dus te staan (als je wilt dat de keuze vast is en niet bij opstarten gemaakt moet worden).

@Triss, bij deze dus bedankt!
En natuurlijk ook iedereen bedankt die mee gedacht heeft. smile

post-16652-1318262111,3601_thumb.png

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...