Ga naar inhoud


[Overig] Alles in 1 media speler en tuner?


Gast tilma800

Aanbevolen berichten

Gast tilma800

Hoi,

 

Ik kijk nu TV via de standaard HD tuner (Philips dacht ik) die bij het HD pakket zit van Canal Digitaal.

Graag wou ik hierbij ook schijfjes/geheugensticks van diverse typen afspelen en wil ik de media gebruiken die op mijn homeserver staat en een PVR functie (opnemen, pauzeren, etc) zou ook mooi zijn. Wat aansluitingen naar de vervolg apparatuur zou 5.1 analoog uit en HDMI het mooist zijn.

 

Om dit te bereiken heb ik geprobeerd een mediacenter PC te bouwen, maar daar blijf je mee bezig. Het is zeker geen P&P en elke software heeft z'n beperkingen waardoor je allemaal verschillende trucs moet uithalen om alles te kunnen. Ik heb er niet de tijd/geduld voor om dit helemaal uit te pluizen. Laat staan dat telkens als je iets leuks aan het bekjiken bent de PC opnieuw opstart vanwege een of andere update die net is geïnstalleerd...

 

Ik zoek dus eigenlijk 1 set-top kastje die het direct doet smile

 

Nu heb ik een mediaspeler gezien waarbij door middel van expansie-kaarten ook satelliet kan worden ontvangen, namelijk de 'HDI Dune HD Max' en 'HDI Dune HD Duo'. Ik heb echter geen idee wat dan de functionaliteit is die de TV-kaart toevoegt.

1281699983_dune_hd_max_front_left.jpg

 

Heeft iemand ervaring met dit merk en deze 2 spelers in het bijzonder? Zijn er nog andere opties?

Lijkt mij een mooi apparaat, ook gezien de aansluitmogelijkheden die achterop het apparaat zitten.

 

- Dennis -

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...