Ga naar inhoud


Settings net als bv. Henksat online zetten


MR_B

Aanbevolen berichten


Dat gaat dus niet PLi. Mijn lijsten bijvoorbeeld worden in het bouwproces opgenomen en zijn zodoende downloadable via de images.

 

Downloaden vanaf een "losse" lokatie gaat dus niet, en al helemaal voor een aantal box-specifieke lijsten voor een klein aantal personen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om in de PLi feed te komen is opname in het bouwproces noodzakelijk.

 

Maar nogmaals, een lijst voor een paar boxen op smaak gemaakt is toch helemaal geen optie.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MR_B
Ik wil settings online gaan zetten zodat bepaalde boxen deze mogen ophalen. Dus onder applicaties / downloaden plugins wil ik mijn eigen settings gaat zetten.

Wie kan me helpen ?


deze kan je toch ook snel en simpel via de editor zelf op die paar boxen zetten?

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou een eigen feed "kunnen" toevoegen aan /etc/opkg/ en die naar je servertje laten wijzen.

 

Om de ipk en Packages.gz te maken is het makkelijkst om een bouwomgeving op te zetten, op de PLi site staat beschreven hoe je dat moet doen.

 

Ik vrees alleen dat het niet echt lonend gaat zijn, veel te veel werk voor wat je beschrijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Om in de PLi feed te komen is opname in het bouwproces noodzakelijk.

Maar nogmaals, een lijst voor een paar boxen op smaak gemaakt is toch helemaal geen optie.



ik maak mijn box altijd net als bij de Knorr soepen: een beetje van Henk en een beetje van mijzelf. daarna het geheel even aan de kook brengen in Dreambox-edit en voila een settinglijst naar eigen behoefte.

en de groeten uit zuid-Limbabwe

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ptje
Je kunt toch gewoon een paneeltje maken dat verwijst naar je eigen settings, die je ergens ter download hebt staan ? Dat is niet zo`n probleem, je kunt die in geval van een update, nog wel automatisch laten updaten.


als via de remote dit te downloaden is dan is dat ook de bedoeling.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...