Ga naar inhoud


NED1-2-3 HD bij Basic Light?


satsurfer

Aanbevolen berichten

volgens tv-vlaanderen site site heb je geen Ned1/2/3 in Basic Light pakket.

 

Nu hebben ze mij automatisch van Vlaams Pakket naar Basic Light overgeschakeld (overgenomen kaart & gewoon Vl. pakket geactiveerd), omdat je min. dit pakket moet hebben. Toch bijna 2 jaar ervan kunnen profiteren.

 

heb wel volgende in mail gezet:

 

(Indien NED1+2+3 in HD in Basic Light zou zitten, zou ik wel overwegen dit pakket te nemen.)=> bij Canaldigitaal is STD-pakket ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD GRATIS!, dus waarom niet in betalend boeket van 10,5 â,¬/maand?

 

Nu heb ik NED1/2/3 HD!!!! heeft iedereen dit?

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites


...Nu heb ik NED1/2/3 HD!!!! heeft iedereen dit?

 

Ja, met mijn OUD basisabonnement kan ik deze nog bekijken. En nee, met een basic light abo lukt dit niet, denk ik (de benaming basic light dateert maar van één of twee jaar terug)...

 

 

 

 

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt iedereen.....bizar toch, dat op de site HD er niet bij zit bij Basic Light.....vind het toch normaal dat dit er bij zit hoor.....

 

weet wel dat tv-vlaanderen hier meeleest, dus hopelijk schaffen ze het weer niet af.... crazy

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou stijtig zijn moest dit gebeuren, maar voor mij is tvv een verleden tijd! Deze maand ga ik naar een andere tv provider! Die voor mijn dochtertje van 4 maand leuke kanalen heeft.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...