Ga naar inhoud

Door de bomen pw niet te zien!!

Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Zit met een probleem zoals je al dacht,<BR>Heb een humax 5400 gepatched 2.4cam<BR>Normaal gebruikte ik een seca cam voor hollandse zenders enz.<BR>En de irdeto voor PW.<BR>Nu ik die patch erop heb wilde ik proberen alles op een kaart te doen.<BR>Heb een goldprogrammer met een goldcard.<BR>Krijg alles aan de gang zelfs orf ALLEEN PW <BR>niet,heb geprobeerd om via een icprogram de irseto file weg te schrijven maar krijg dan <BR>een fout melding card couldn't be resettet.<BR>Verschillende kaarten en verschillende files geprobeerd!! alfredo's duck's<BR>heb veel gelezen over irseto maar eigen niks <BR>of heel weinig terug gevonden om met een goldprogrammer dit voor elkaar te krijgen!!<P>Maar ik blijf hopen!! <P>Wie kan mij verder helpen(hoef niet panklare<BR>files alleen een goede instruktie of hulp)<P><BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.