Ga naar inhoud


[TF4000PVR] Receiver reagert niet meer op afstandsbediening en blijft soms hangen.


ram

Aanbevolen berichten

De afgelopen dagen reageert mijn receiver niet meer op de afstandsbediening tevens blijft de receiver soms hangen.

Met hangen bedoel ik dat de tijd stil blijft staan en nergens meer op reageert. Dit is alleen op te lossen door de stekker uit het stopcontact te halen.

 

Inmiddels hd geformatteerd, fabrieksinstellingen teruggezet en afstandsbediening vervangen. Niks heeft geholpen

 

Wie heeft er een oplossing of weet de oorzaak?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De afgelopen dagen reageert mijn receiver niet meer op de afstandsbediening tevens blijft de receiver soms hangen.

Met hangen bedoel ik dat de tijd stil blijft staan en nergens meer op reageert. Dit is alleen op te lossen door de stekker uit het stopcontact te halen.

Inmiddels hd geformatteerd, fabrieksinstellingen teruggezet en afstandsbediening vervangen.

 

Heb je na terug fabrieksinstellingen, opnieuw zenders ingeladen, kun je met de knopjes die op topfieldreceiver zitten menu, ok etc wel de receiver bedienen? in het menu van installatie, zenders zoeken etc.?

Probeer de harddisk eruit te halen, kijken of de afst.bediening wel werkt. en/of stroom eraf en opendraaien en binnenin kijken:

Linksachter in de topfield 4000 pvr zit een zwart plastic onderdeel (heet tsop) met 4 dunne metaaldraadjes op de printplaat, druk deze is goed aan, werkt het niet dan kun je een proberen om een printplaat die voor in de topfield zit van een tweedehands topfield 4000pvr op te scharrelen die het wel doet (testen) en die erin zetten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...