Mr_Virtual Geplaatst: 27 juni 2011 Delen Geplaatst: 27 juni 2011 Hallo, Bij mijn ingestelde timer (opname 8 uur journaal), merk ik de laatste tijd dat mijn opnamen bij het afspelen erg haperen. Waar kan dit aan liggen omdat dit voorheen geen probleem was? Ligt dit aan warmte of kan iemand mij helpen met zijn ervaringen. Dank je wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 juni 2011 Delen Geplaatst: 27 juni 2011 Ik neem aan bij opnames in het algemeen, of echt alleen die van het journaal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr_Virtual Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2011 Over het algemeen inderdaad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 29 juni 2011 Delen Geplaatst: 29 juni 2011 Eerst maar even checken of je schotel wel goed afgesteld is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
likus Geplaatst: 29 juni 2011 Delen Geplaatst: 29 juni 2011 Welke ontvanger betreft het bij je? Bij het afspelen van bestanden van mijn NAS heb ik vanaf mijn 8000 geen enkele hapering. Dezelfde opname echter via mijn 800 op de slaapkamer geeft inderdaad zeer kleine haperingen. Ik vind het niet echt storend, maar als dat mijn hoofdontvanger was zou ik er wel van balen. Ik heb overigens op beide ontvangers een recente versie van de beta OpenPLi2.0 en ook hardwarematig is de situatie aan elkaar gelijk. Edit: Ik bedoel daarmee: waarschijnlijk is het de beperking van de netwerkaansluiting/processor van de 800 die dit haperen veroorzaakt. DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mikjemo Geplaatst: 29 juni 2011 Delen Geplaatst: 29 juni 2011 Ik had ook last van haperende weergave / opname. heb een 7025+ met nfs share naar een qnap nas. Bleek een instelling te zijn in de mount... nadat ik udp in tcp verandert had lijkt t issue verholpen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
likus Geplaatst: 29 juni 2011 Delen Geplaatst: 29 juni 2011 Ook deze instellingen zijn beide gelijk, tcp inderdaad. Toch hapert er dan soms iets bij de 800, bij afspelen. DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr_Virtual Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Eerst maar even checken of je schotel wel goed afgesteld is. Aan de schotel kan het niet liggen, signaal is super. 16dB >. Voorheen had ik dit probleem niet en nu wel. Mijn ontvanger betreft een 800HD. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 29 juni 2011 Delen Geplaatst: 29 juni 2011 Oké, dan de andere kant op... Spelen de opnames wel hikvrij af op bv. je pc? (Even bestand kopiëren naar je pc eerst) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mikjemo Geplaatst: 25 juli 2011 Delen Geplaatst: 25 juli 2011 inmiddels heb ik ook weer een opname met hikken. Afspelen op andere tuner levert ook de hikken, dus zit t m in de opname en niet in t afspelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast MiLo Geplaatst: 25 juli 2011 Delen Geplaatst: 25 juli 2011 Welk image gebruik je? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mikjemo Geplaatst: 25 juli 2011 Delen Geplaatst: 25 juli 2011 gemini 4.70 gebaseerd op een icvs met barry allen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast MiLo Geplaatst: 25 juli 2011 Delen Geplaatst: 25 juli 2011 Probeer eens met OpenPLi, ik heb daar best veel aan de opname routines gewijzigd om haperingen te voorkomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mikjemo Geplaatst: 25 juli 2011 Delen Geplaatst: 25 juli 2011 bedoel je openpli als basis of onder BA ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast MiLo Geplaatst: 25 juli 2011 Delen Geplaatst: 25 juli 2011 In de interne flash. BA ondersteunt geen OpenPLi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen