Ga naar inhoud


fixup PTS failed


vGnp

Aanbevolen berichten

Groen scherm na groen scherm als ik een opname wil afspelen, met de melding fixup PTS failed.

OpenPLI, bijgewerkt tot en met vandaag.

 

Movielengte (tijd) wordt gerapporteerd als 0:00.

Doe ik daarna een Reconstruct AP/SC op het bestand, dan kan ik ineens wel doorspoelen/skippen,

en heeft de movie ineens ook een opnamelengte.

 

vGnp

 

 

 

 

 

enigma2_crash_1309203809.zip

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat heb ik ook met Newnigma2, ik kan wel spoelen met de fastforward. Met numeriekedeel direct groen scherm en deel van je opname weg, mits je nog aan het opnemen was.

 

Ik dacht dat PTS van Permanent TimeShift was.

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft helemaal niet met een bug in Pli te maken of zo, maar met een bug in die Enhanced movie center... Alleen de makers van die Enhanced Moviecenter kunnen dit oplossen... zover ik weet is ook niet aan de sources ervan te komen.

 

Of je gebruikt de gewone movieplayer van PLi... wat zijn eigenlijk de voordelen van die Enhanced Movieplayer?

 

PTS is er voor de tijdssynchronizatie tussen beeld, geluid en ondertitels. Die is niet goed in de file die je probeert af te spelen. Ik weet niet of dit de oorzaak is waardoor Enhanced Movie Center er niet tegen kan.

 

Citaat:

File "/usr/lib/enigma2/python/Screens/InfoBarGenerics.py", line 791, in action

File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/EnhancedMovieCenter/InfoBarSupport.py", line 157, in doSeekRelative

TypeError: unsupported operand type(s) for +: 'NoneType' and 'int'

(PyObject_CallObject(<bound method InfoBarSeekActionMap.action of <Screens.InfoBarGenerics.InfoBarSeekActionMap instance at 0x17ac210>>,('InfobarSeekActions', 'seekdef:6')) failed)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...