Ga naar inhoud


[ET9000] beeld staat zeer reglmatig vast .


Gast hitman1961

Aanbevolen berichten

Gast hitman1961

Beste allemaal,

Ik ben net member geworden van dit forum. ik ben ook nog maar kort in het bezit van een schotel met toebehoren en een Xtrend et 9000 decoder.

nu wil het geval dat ik helemaal gek word van dat ding omdat hij telkens freezed. minuten lang.

hij is al terug geweest maar het heeft niet veel geholpen.

beste mensen wie kan mij met dit euvel helpen. Laatste optie is het hele zaakje weer opdoeken en lekker de kabel nemen.

 

pls help!

 

gr

hitman1961

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Allereerst welkom op dit forum.

 

Als je het hebt over freezes van net, of eerder vanavond, dan kan dat komen door het weer.

 

Heb je het over andere momenten, dan is de kans groot dat je schotel niet optimaal is uitgericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond hier ook het beeld weg, onweer storingen, maar het beeld komt pas weer terug als je eerst naar een andere zender overschakelt en dan weer terug.

 

Of dit te maken heeft met het weer van vanavond zou ik niet weten maar het vreemde is dat even zappen tussen enkele zenders wel weer beeld geeft.

 

Sterkte wel gezakt van 14.8dB naar 11 dB maar de onweersbui is nog niet weg, als ik buiten kijk komt er nog meer aan, maar wel weer goed beeld.

 

Zelf denk ik dat de software het nu niet kan bijbenen met zoeken als er zo een bui in aantocht is

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC1, VH!, VH Classic (enz.) werkt wel. BVN niet bekeken. Maar als ik nu op buienradar kijk zeg ik dat het door het weer komt, zie wat er boven Luxemburg voorbij trekt en en als ik de voordeur open doe wat er nog allemaal moet aankomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij geeft geen informatie over welke image gedraaid en welke zenders vastloppen.

 

Maar installeer OpenPLi 2.0 en probeer een gratis tv kanaal te vinden. Kijk ook hoe sterk jou signaal is. Als je nogsteeds last hebt van vastlopers, dan kan het ook aan je LNB liggen of je coax kabel. probeer alles zo goed mogelijk na te kijken.

 

Ik heb ook de ET9000, ik heb echt nooit last van vastloppers gehad tijdens het kijken van tv.

 

Veel succes

C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je inderdaad de open pli image geinstalleerd hebt, of een erop gebaseerde, dan is de kans groot het aan de CCcam versie ligt.

Installeer voor de aardigheid CCcam 2.1.1 versie en kijk of je nog steeds problemen hebt.

 

Groeten,

 

Yamani

I HaVe A DrEaM, oNe DaY, EvErY ChAnNeL WiLl Be FtA

 

Martin Receiver King.

 

Dreambox 8000HD- Se -openPLi

-Azbox Premium+ PVR.RTi Core v1.0 Enigma 2

-Xtrend ET-9000 -OpenPLi-2.0-beta-et9000-20110525_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...