Ga naar inhoud


[RE-8000HD] Krijg m'n rebox niet meer gekoppeld met netwerk


tommie81

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen ik kan mijn reboxen niet meer koppelen met mijn netwerk (windows7) het heeft het wel gedaan. Ik heb windows nieuw geinstalleerd i.v.m. ander hdd. Ben effe de weg kwijt en ik denk dat ik iets over het hoofd zie.

Rebox RE-8000 Loader 1.21 FW v1.08.75

Rebox RE-8000 Loader 1.23 FW v1.08.75

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee net anders om ik heb een computer die ik gebruik als een NAS dit alles met het thuisnetwerk. Het stomme is dat het wel gewerkt heeft. Ip adressen zijn hetzelfde gebleven.

Rebox RE-8000 Loader 1.21 FW v1.08.75

Rebox RE-8000 Loader 1.23 FW v1.08.75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Oké, je Rebox kan de NAS wel pingen, maar niet op de schijf komen? Dat kan een firewall iets zijn, of iets met rechten die je nog moet instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij delen geavanceerd het wachtwoord beveiliging uit staan en ik weet niet of de bit versleuteling nog wat uit maakt maar die staat op 40/56 bit. de firewall staat normaal aan (standaard instelling)

Rebox RE-8000 Loader 1.21 FW v1.08.75

Rebox RE-8000 Loader 1.23 FW v1.08.75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Delen... Hmmmm... Ik weet niet hoe een Rebox omgaat met een Windows share, volgens mij dien je dit anders op te tuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

????? Ik gaf eerst gewoon mijn ip adres in en de map en dan gewoon verbinden en dan gaf hij mounted aan en het was goed . nu druk ik op verbinden en het blijft zo staan al druk ik 10 keer op ok.

Rebox RE-8000 Loader 1.21 FW v1.08.75

Rebox RE-8000 Loader 1.23 FW v1.08.75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al geprobeerd maar geen effect ik zit wel bij m'n firewall te kijken (geavanceerd) maar ook daar niks aparts.Net wel iets met de instelling werkgroep/thuisgroep geprobeerd maar hij moet nog overnieuw opstarten

 

Rebox RE-8000 Loader 1.21 FW v1.08.75

Rebox RE-8000 Loader 1.23 FW v1.08.75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...