Ga naar inhoud

Problemen met Mastera

Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar dagen een Mastera programmer gekocht met een paar goldkaarten (van die gouden dingen)<BR>Wat ik ook prpbeer ik krijg de kaart niet geprogrammeerd<P>Ik heb ic-prog gebruikt en had ergens een handleiding gevonden op internet hoe het moest in welke stand ik hem moest zetten enz.<BR>eerst de pic dan de eeprom<BR>de pic in stand 2 en de eeprom in stand 0 of 1<BR>Alleen als ik de kaart in de programmer stop dan brand alleen op mode 2 en 3 een lampje en bij bv. mode 0 en 1 niet<P>Maakt dat uit?<BR>Als ik de pic prog op mode 2 dan krijg ik geen foutmeldingen maar zodra ik de eeprom wil programmer zegt ie: dat ie de kaart niet kan resetten (zoiets wat het)<P>Wat doe ik fout?<P>Heeft er iemand een handleiding voor mij hoe het programmer precies in zijn werk gaat?<P>BEDANKT ALVAST!!!<BR>bin.jer@12move.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste pietje puk eerst de eeprom en dan de pic als je al zolang lid bent moet je dat toch nu wel weten<BR>en op satpages kun je alles vinden voor de mastera en hoe het moet succes wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.