mpleizr Geplaatst: 11 juli 2011 Delen Geplaatst: 11 juli 2011 Wie helpt mij uit de brand!. Heb een AZbox premium HD+ aangeschaft voorzien van tuner A (sat) en tuner B (kabel) Nu had ik bij eerste installatie beeld via de schotel, bij het inlezen van kabel(ziggo) heb ik geen beel meer via tuner A. Wie weet raad om zowel op beide weer beeld te krijgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juli 2011 Delen Geplaatst: 11 juli 2011 Is door het inlezen van de kabel-zenderlijst de satelliet-zenderlijst verloren gegaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mpleizr Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2011 Nee, die stonden er nog wel in. Maar had toen geen beeld meer, krijg een soort slotje in de zenderlijst te zien wanneer ik naar bv sbs6HD schakel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juli 2011 Delen Geplaatst: 11 juli 2011 Ook expliciet aangegeven dat de ene zenderlijst voor tuner A is en de andere voor tuner B? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mpleizr Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2011 Volgens mij wel. Zie in het overzicht(tuner A/B) Staan) maar kan het altijd verkeerd hebben. Heb afzondelijk de kanalen ingelezen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juli 2011 Delen Geplaatst: 11 juli 2011 Hmmmm... Hier moeten de echte kenners zich maar even over buigen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pearlpeter Geplaatst: 11 juli 2011 Delen Geplaatst: 11 juli 2011 Met welk programma, heb je je faforieten lijst gemaakt? Als je dat met Azbox edit hebt gedaan, dan kan dit fout gaan, en ziet hij maar 1 tuner. Gebruik hiervoor Maz 3.2 Die geeft wel beide tuners goed aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mpleizr Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2011 @pearlpeter, De kanalen heb ik eerst handmatig via de ontvanger zelf ingelezen. Eerst satelliet dit ging goed en had beeld. toen ziggo op tuner b. Ging ook goed. werkte beide. Na backup gemaakt ontvanger uitgeschakeld. Later bij het opnieuw inschakelen werkte alleen tuner B Ziggo. Op tuner A wel signaal maar beeld blijft zwart of het nu gecodeerd of FTA is?. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen