Ga naar inhoud


[OpenBox] kan geen sender inladen via usb


sjony

Aanbevolen berichten

Als ik in de menu van de openbox S10 via een Fat32 geformateerde usb stik de bestand TP_PROG.dbs er in wil zetten door naar Tools>Dump By USB > Dump Mode Misc Files > Select & Dump 1.TP_PROG.dbs (Sat,TP,Prog) kies en op (Groen) Add druk en dan (Geel) Dump Dumpt hij wel maar zet er geen zenderlijst in

 

Toen ik hem net kocht hat ik er een helemooi senderlijstin zitten met Alle NL HD kanaalen op volorde zender 1 NL HD wie kan mij deze zenderlijst weer geven?

 

ik moest deze nieuwe receiver wel rie zetten naar vabriek instelingen om dat ik de schotel instellingen niet kon wijzegen

 

Als ik de bestand op de usb stik weer bekijk is hij helemaal uit gepakt en zie ik alle lei losse bestanden een map met de naam ALIDVRS2 test_write1.dvr test_write2.dvr TP_PROG.DBS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: sjony
Als ik in de menu van de openbox S10 via een Fat32 geformateerde usb stik de bestand TP_PROG.dbs er in wil zetten door naar Tools>Dump By USB > Dump Mode Misc Files > Select & Dump 1.TP_PROG.dbs (Sat,TP,Prog) kies en op (Groen) Add druk en dan (Geel) Dump Dumpt hij wel maar zet er geen zenderlijst in

Toen ik hem net kocht hat ik er een helemooi zenderlijst in zitten met Alle NL HD kanalen op volorde zender 1 NL HD wie kan mij deze zenderlijst weer geven?

ik moest deze nieuwe receiver wel rie zetten naar fabrieksinstellingen om dat ik de schotel instellingen niet kon wijzegen

Als ik de bestand op de usb stik weer bekijk is hij helemaal uit gepakt en zie ik alle lei losse bestanden een map met de naam ALIDVRS2 test_write1.dvr test_write2.dvr TP_PROG.DBS

ik heb een Blind Scan gedaan en heb nog geen NL aleen buite lanze zenders alleen nu is de geheugen vol hoe maak ik deze weer leeg?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik allemaal al gedaan ik heb hem maar weer terug gezonden naar de verkoper kon er toch niets mee, niet eens signaal of een zenderlijst er in zetten lukte wel maar verdween ook zo maar weer uit de receiver. bedankt voor jullie hulp!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...