Ga naar inhoud


Digitenne-klanten kunnen op internet kijken


EdjeKroketje

Aanbevolen berichten

Mensen in het noorden van Nederland die een Digitenne-aansluiting hebben en die niet kunnen gebruiken door het instorten van de zendmast in Hoogersmilde, kunnen live televisie kijken op internet.

 

Dat maakte KPN, die daarvoor een speciale website inzet, dinsdag bekend.

 

Niet alle zenders zijn op deze manier te zien. Om te voorkomen dat de site plat gaat, zijn alleen Nederland 1, 2, 3 RTL 4, 5 en 7, SBS6 en Net5 te zien. Ongeveer 26.000 mensen moeten er gebruik van kunnen maken. Deze oplossing geldt tot er een noodzender in Assen is geplaatst.

 

KPN maakte ook bekend dat dinsdag in het gebied weer gebruik kan worden gemaakt van umts, voor mobiel internet.

 

Bron

Link naar reactie
Delen op andere sites


kpn.com misschien?? Zo moeilijk is het niet, staat op de voorpagina.. whistle

 

HCO.

 

Edit: die speciale site helaas niet.. frown

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harry_Nak
Ik mis in dit hele verhaal nogsteeds de aandacht
voor degene die wel DVB-T kijken naar NL 1,2,3
maar geen Digitenne abo hebben...

Hoe kunnen zij nu TV kijken?


Digitenne moet landelijk dekkend zijn met een dakantenne. Uit jouw vraag begrijp ik dat je waarschijnlijk geen dakantenne gebruikt. Logisch natuurlijk als je Smilde niet al te ver van je af hebt staan. De enige mogelijkheid is dus het dak op met je antenne.
Ik weet niet waar je woont maar ik lees overal dat misschien zondag de zender in Assen aan gaat, wellicht heb je hier wat aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit tussen Emmen en Coevorden pc 7845td en heb twee smardcards,

helaas als ik de nummers en de PC invul op de KPN pagina krijg ik de melding dat de combinatie niet bekend is, zit al een week zonder TV door dit geintje, heb wel 7 duitse zenders maar daar word ik ook niet blij van. Heeft iemand dit al aan de gang of zit dit weer eens bij de KPN. ( strontziek van dat bedrijf, ben met de telefoon en internet al weg door problemen en nu dit weer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stond dus vanmorgen samen met 3 andere digitenne klanten in de kpn winkel in Emmen met hetzelfde probleem, combinatie niet bekend.

Daar klantenservice gebeld en er word dus maar 1 code geactiveerd, dus als je meerdere smardcards hebt zoals ik is het net bingo welke je pakt.

En dan nog wat leuks, hij werkt alleen op het eerste IP adres waar je hem aanmeld helaas hadden ze dat niet verteld dus na het uitproberen of hij het deed op het werk deed hij het thuis dus lekker niet.

Help.... ik wil mijn oude schotel terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe het nu is weet ik niet, maar normaal gesproken niet

met de opstelling bij mijn moeder.

 

Zij woont begane grond met plat dak en daarop de dakantenne

tussen bebouwing, dus mogelijk als de antenne hoger had gekund

dat het in Emmen wel wil??

Pluk een roos, die is rood.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...