Ga naar inhoud


ipbox 910 en ziggo


hobbytraveler

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik heb voor een kennis een ipbox 910 omgebouwd naar een kabeltuner omdat hij verhuisd is en daardoor niet mogelijk is om een schotel te plaatsen en nou is mijn vraag, moet er softwarematig aanpassingen gemaakt worden ,de box draait op vodka 0,11 , ik heb hem al geprobeerd om hem aan het werk te krijgen maar hij ziet de kaart helemaal niet wie heeft daar ervaring mee bij voorbaat dank hobbytraveler

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi dat is het juist ,het is voor mij helemaal nieuw, ik heb zelf voldoende ervaring met de sat versie,s ik heb het geprobeerd met de kaartlezer en met de aanwezige aston ci maar geen enkele reactie hij ziet de ziggo kaart niet, ik weet dat de kaart op irdeto basis is, voordat hij is omgebouwd werkte de ipbox perfect met C.D. kaart in de aanwezige kaart lezer ,ik denk dat er aanvullende software eropgezet moet worden maar ik weet niet welke .ik heb in de kanalenzoeker ook de waarden ingevoerd zoals het in de orginele ziggo receiver stond maar dat werkte ook niet

 

tomtraveler

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tomtraveler,

 

De Aston cam doet alleen Seca, dus dat gaat niet werken.

Indien je met een softcam wilt werken, dan zou ik zelf gaan voor de combinatie van NewCS (kaartlezer) en Newcamd (EMU).

 

Dan moet je uiteraard ook nog de juiste transponders voor Ziggo instellen.

 

Stel je vraag eens in het subforum DVB-C Klik

 

Groet,

 

GNcontrol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...