Ga naar inhoud


[OpenBox] Gezocht NL taal Firmware Openbox S9


sjony

Aanbevolen berichten


Multilingual support on screen menu (OSD): English, French, Deutsch, Italian, Spanish, Swedish, Danish, Greece, Portuguese, Finland, Holland, Turkish, Czech, selectable;

 

I'm dutch and I find the latest firmware with Holland menu language, who can help me there to

 

 

this firmware:

 

Code:

http://www.world-satellite.net/38483-openbox-receivers-info.html

will you please make a backup

 

1. Backup your current firmware

press menu---tool---dump by usb

Save your dump file ( on a usb )

 

The latest version Openbox S9 PVR Software -(2011-7-13)- New!

does not support the Dutch language,

 

E-mail Seport Openbox s9/s10 market@yojiatech.com

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dan hier maar eens hij word in nederland gewoon verkocht met nederlandse taal

 

Het voor deel is dat je nederlenze ondertintelingen hebt bij bv premiere of zelfs hindoestaanse senders want hindoestaanse versta ik niet.

 

Als iedereen nu een verzoek in dient bij de makers van de openbox s9/s10 komt er ook een nederlanze menu in de S10/s9,bij de volgende firmware update hoop ik

 

Mail naar openbox seport: market@yojiatech.com

 

The latest version Openbox S9 PVR Software -(2011-7-13)- New!

does not support the Dutch language, (Holland)

 

je koopt een openbox met nederlanze menu en naar een update ben je alles kwijt.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je dan ook niet eerst een backup gemaakt van de software die er in zat?

 

Mijne had bij levering geen Nederlands menu. Bovendien krijg je bij premiere geen Nederlandse ondertitels toch?

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag bij de leverancier van jouw ontvanger een backup van de software? wellicht hebben ze er nog een waar nederlandse firmware in zit en willen ze je helpen.

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een bedrijf benadert en verschillende menzen die hem te koop hadden gezet, het kan ook zijn dat de menu in het engels was maar dat je kon kiezen voor nederlands ondertiteling, zo dat bv ondertiteling had onder bv première.

 

is het niet mogelijk om een aan passing te maken in de receiver zelf dus toevoegen via ftp programma zo dat Zo als bij een dreambox ook mogelijk is via ftp of via usb een txt bestand word toegevoegd waar door hij wel nl ondertiteling ondersteunt.

 

Als ik de in lognaam en de wachtwoord wist van de openbox moet ik hem kunnen benaderen met de programma (DCC)dreambox controle center, en dan de Engelse ondertiteling opzoeken en dan netzone bestand plaatsen maar dan met nederlandse taal zo dat de receiver nederlandse ondertiteling ondersteunt. misschien kan iemand dit mogelijk maken, wie wil er nou geen nl ondertiteling onder bv premiere of andere buitenland se zenders.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij dat de buitenlandse zender dan nederlandse ondertitels meesturen moet anders kan de box ze niet laten zien.

Als jij een FTA zender weet die dat ook doet kan ik eens voor je kijken of het bij mij werkt. (premiere heb ik niet dus kan ik niet controleren)

 

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...