Ga naar inhoud


[RE 4200] kaart cds werkt niet goed


tipje

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd ben ik in bezit van een Rebox RE-4200 PVR met software v1.08.94. In de kaartlezer is een de oranje kaart voor het basis abonnement van CanalDigitaal gestoken. Nu geeft de decoder problemen met de ontvangst van de Nederlandse kanalen van CanalDigitaal. Afgelopen week heb ik de software van de decoder geupdated naar versie 1.09.20 en het probleem blijft zich voordoen.

 

Het probleem is dat na enkele dagen het omschakelen tussen de Nederlandse programma’s van CanalDigitaal telkens trager verloopt tot er op zeker moment een mededeling op het beeld verschijnt dat de ontvangst is gedecodeerd. Wacht men dan enkele seconden dan komt er uiteindelijk toch wel weer beeld. Na een “Systeem herstellen naar fabrieksinstellingen” en een nieuwe Fatscan is dit probleem weer opgelost waarna het echter weer opnieuw begint. Na een aantal dagen ……. enz.

 

Nu vraag ik mezelf af of dit probleem wellicht is op te lossen door een CI-module voor CanalDigitaal aan te schaffen en deze in de decoder te plaatsen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...