Ga naar inhoud


[OpenBox] Niet decoderen van de zenders met een CI module


Nobody2050

Aanbevolen berichten

Hoe kan het zo zijn dat mijn CI module, een Astoncrypt 1.07 met V2.23 en een Oranje Seca III kaart niet meer werkt met de laatste softwareversie(s) van de Openbox S9 HD.

 

De kaart is up to date, dus daar ligt het niet aan. Ik heb ook nog een zwarte Seca II kaart en beide kaarten geven beeld in het CA slot, maar niet in combinatie met de CI module. Ik kan de CI module en de Seca kaarten wel uitlezen, maar de zenders decoderen doet hij niet.

 

Wanneer ik een oudere softwareversie installeer bijv. de versie van 05-05-11, dan decodeert de CI module met de kaarten de zenders wel en heb ik beeld. Waar en bij wie kan ik dit bij Openbox kenbaar maken? Heeft iemand een contactpersoon voor mij?

 

 

Greetz Nobody2050

 

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is weer nieuwe software uit voor de Openbox S9 en S10 11-08-08, hopelijk functioneert de CI Module nu wel.

Kan iemand anders dat ook nog even uittesten? Zodat ik weet of het niet alleen bij mij gebeurt, want dan zal er wel wat meer aan de hand.

 

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een officiele mediaguard module erin. De nieuwste software (0808)

De box kan de module en de kaart uitlezen (deze is al geldig t/m september, dus update weet ik niet)

Maar geen decodering,wel alle info.....

Via cccam werken alle zenders wel, dus replace list zal dan toch niet de oorzaak zijn?

Misschien een prio- lijst, maar daar heb ik eigenlijk geen ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt voor de test. Sta er dus niet alleen voor.

Ik heb contact met China en gemeld dat de CI Module de zenders niet decodeert. Misschien in de volgende update(s) van de Openbox.

 

Ik denk niet dat de replace list daar de oorzaak van is, zal die is even verwijderen en kijken wat er dan gebeurt.

 

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel de software van 08-08 en met de CI module geen decodering van de zenders. Ik ben weer teruggegaan naar een oude softwareversie, die met de CI module de zenders wel decodeert.

Ik weet niet wat ik verder aan updatesversies mis, maar het draait op zich heel goed met 05-05 versie.

 

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...