Ga naar inhoud


GP3 installeren met iCVS of CVS


FrankAdem

Aanbevolen berichten

Ik zou graag GP3 eens installeren op mijn DM8000. Doe ik er best aan om de laatste iCVS van IHAD te nemen (van 24/03/2011), of neem ik best de laatste van dreamboxupdate.com (van 31/07/2011) en voeg ik dan zelf GeminiWizard toe?

Het eerste lijkt me makkelijkst, maar de image lijkt me wel oud. Of kan je die dan, eenmaal geïnstalleerd, met een druk op de knop (welke knop) updaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: FrankAdem
Ik zou graag GP3 eens installeren op mijn DM8000. Doe ik er best aan om de laatste iCVS van IHAD te nemen (van 24/03/2011), of neem ik best de laatste van dreamboxupdate.com (van 31/07/2011) en voeg ik dan zelf GeminiWizard toe?
Het eerste lijkt me makkelijkst, maar de image lijkt me wel oud. Of kan je die dan, eenmaal geïnstalleerd, met een druk op de knop (welke knop) updaten?

Ik heb ook meer dan een maand terug GP3 geïnstalleerd en heb daarvoor iCVS gebruikt die op IHAD stond. Daarna de GP3 plugin geïnstalleerd en alles loopt fijn. Ongeveer elke week komt er een update uit die ik dan netjes online doe. Ik zelf heb een DM800.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem de originele van DMM van dreamboxupdate.com, en dan los de gp3 plugin installeren. Updates zijn ook dagelijks hoor, kun je simpel doen via softwarebeheer. Ik zou dat echter niet heel vaak doen, want je kan vastlopers krijgen, maar dat hebben andere images ook met een dergelijk update systeem. ´Never change a winning horse´; als het goed draait lekker tv blijven kijken enzo.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...