Ga naar inhoud


Nieuwe LG nano LED passieve 3D TV's op komst.


grunnsat

Aanbevolen berichten

Het lijkt er op dat LG helemaal overgaat naar de passieve 3D techniek, en de shutter techniek verlaat. Men had het plan om de top-of-the-line nano-LED TV's in shutter techniek uit te brengen, maar op 29 maart 2011 maakte LG bekend dat dit niet gaat gebeuren, en dat ze in plaats daarvan passieve nano-LED TV's uit brengen.

 

De top modellen uit de LW9500 serie komen rondom deze tijd uit in Korea. Volgens een Italiaanse web site zou de 42LW9500 in Korea omgerekend € 1442 kosten, de 47LW9500 € 1880, en de 55LW9500 € 2822.

 

Er zou ook LW7700 serie komen die nauw verwant is aan de LW9500, maar iets dikker is als de superdunne LW9500 en een lagere refreshrate heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb gelezen op een forum in de usa dat er ook een nano versie komt zonder 3d en dit is de LV9500.

 

480hz full nano led backlight en de 55LV9500 is te koop daar voor $1600

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Naast de LW9500 serie komt er ook nog de LW7700 serie. Ik begrijp dat de LW9500 serie een glanzend scherm heeft en de LW7700 serie een mat scherm. De LW7700 is ook een nano LED TV met THX certificering. Ik denk dat ik voor de 42LW770S ga, een groter scherm kan ik niet gebruiken en ik wil beslist een mat scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...