Ga naar inhoud


webinterface en plugins


fransken

Aanbevolen berichten

heb hier een link waar een mede webinterface ontwikkelaar die een heel ander mening heeft

http://www.3c5x9.de/2011/08/haha-die-gotterdammerung-in-der-enigma2-entwicklerwelt/

 

ben benieuwd hoe dit gaat aflopen met de webinterface en bv plugins , en enigma2

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites


3c5x9 is er duidelijk niet met de huidige licentie struktuur eens. Vooral deze zin laat niets aan duidelijkheid over:

 

Wobei nocheinmal gesagt sein soll: Des von mir in der Startphase mitentwickelte Webinterface und meine gesammten anderen Plugins können gerne weiterbenutzt werden. In Gänze oder teilweise. Mir ist es Latte was damit passiert. Ich habe da Arbeit rein gesteckt, weils mir Spaß gemacht hat, weil ich Freude daran hatte, das Andere Freue damit hatten.

 

Oftewel (mijn vrije vertaling):

Waarbij het nogmaals gezegd moet zijn: De door mij, in de opstartfase mee-ontwikkelde webinterface en andere, door mij gemaakte, plugins kunnen door een ieder gebruikt worden. In het geheel of gedeeltes daarvan. Mij maakt het geen ruk uit wat er mee gebeurd. Ik heb er energie in gestoken en het heeft me genoegdoening gegeven wat anderen er aan hadden.

 

Origineel bericht van: fransken
heb hier een link waar een mede webinterface ontwikkelaar die een heel ander mening heeft

http://www.3c5x9.de/2011/08/haha-die-gotterdammerung-in-der-enigma2-entwicklerwelt/

 

ben benieuwd hoe dit gaat aflopen met de webinterface en bv plugins , en enigma2

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...