Ga naar inhoud

Kan funcard met een VP2?

Gast

Aanbevolen berichten

@Yo gamgra, witzbolt<P>Willem heeft me gemaild dat VP2 GEEN fun kan, alleen piccard en GW.<BR>En VP2 heeft geen jumpers, sorry.<BR>Misschien VP20 wel, dat kan.<BR>Ik ga dus maar voor piccard, DS9 dus.<BR>Jammer, geen fun. Dat lijkt me toch het beste, Atmel proggertje dan maar?<BR>Ervaring mee, Exposure?<P>Coglio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Coglio,<P>Rare wereld,<P>Ik ben in bezit van zowel de Vp2 als Vp20, beiden hebben de Atmel jumpers, gebruik de Vp2 uitsluitend voor de 'Fun', de Vp20 werkt beter met mijn laptop.<P>Als ik jou was zou ik die Vp2 maar eens goed bestuderen, die van mij heeft drie jumpers, een voor 3.75 & 6 MHz omschakeling en twee jumpers voor Atmel.<P>Als ik over een Funkaart spreek heb ik het over de Atmel AT90S8515A 24C64 kaart, hier zit waarschijnlijk het misverstand.<BR> <BR>gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Coglio,<P><BR>Ik heb nu de Vp2 in mijn handen met de seriele aansluiting naar mij toe.<P>Opgelet.... ga je met me meekijken?<P>Aan de rechterzijde zie ik de Phoenix mode schakelaar met het handeltje.<BR>Links van de Phoenix mode schakelaar zie ik drie blauwe jumpertjes.<P>Als jij nu ook die jumpers ziet is je Vp2 geschikt voor de Atmel Pic.<P>De jumper aan de (seriele) voorzijde speelt in het Atmel gebeuren geen rol.<P>De twee andere jumpers moet je 1 pinnetje naar jou toe verzetten, dat is de Atmel Pic positie.<P>En nu ga ik koffie drinken.<P>gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.