Ga naar inhoud


Iemand de HD frequenties van Ziggo gebied 1111 (brabant-limburg)?


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Ziggo heeft de boel weer eens flink omgegooid, kennis in paniek, ik de Sjaak wink

 

Heeft iemand de frequentielijst (Dreambox) van de nieuwe HD frequenties in Ziggo gebied Brabant-Limburg (1111).

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan toch gewoon een cablescan doen? Dan vervang je iedere zender die niet werkt door de net ge'scan'de mbv dreamboxedit.

Anders blijf je bezig tot 1 sep want dan moeten ze klaar zijn met het gepruts. confused

Je zou ook hier kunnen kijken maar hij heeft natuurlijk ook moeite de zaak bij te houden.

Eigenlijk is het op dit moment mission inpossible gezien alle wijzigingen die plaats vinden.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Bedankt voor de tip.

 

Weet jij wat ik bij frequentie en netwerk ID moet invullen voor ziggo brabant-limburg?

 

Je moet bij de ID 5 getallen invoeren en ik heb er maar 4 (1111) frown

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Een 0 ervoor?

 

Origineel bericht van: Michel
Bedankt voor de tip.

 

Weet jij wat ik bij frequentie en netwerk ID moet invullen voor ziggo brabant-limburg?

 

Je moet bij de ID 5 getallen invoeren en ik heb er maar 4 (1111) frown

 

Mvg,

 

Michel

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een nieuwe lijst nadat Ziggo weer aanpassingen heeft gedaan in de Regio Brabant/Limburg

 

Regio: Ziggo Brabant/Limburg (1111)

Scan Datum: 20/08/2011

Sortering volgens Ziggo (alle paketten in aparte mappen geplaatst)

 

Deze lijst is voor bv een DM800HD

 

Suc6

 

Greetz PvdH

 

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...