Ga naar inhoud


[ET9000] meerdere programma's opnemen


henrybu

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds pas de ET-9000, waar voor een leek als ik ongekend veel mogelijkheden op zitten. Nu stuit ik op het volgende;

Bv vanavond wens ik op zelfde tijdstip iets op te nemen op RTL5 en op SBS6, als ik de tweede opname middels EPG inplan krijg ik een timer conflict. De ET9000 kan toch meerdere programma's tegelijk opnemen?

Heb ik een instelling fout staan?

 

Kan iemand mij hiermee helpen.

 

Gr,

 

Henry

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb idd 2 kabel aangesloten, ik gebruik de standaard duo cds lnb.

Zou ik iets in de configuratie moeten aanpassen, of kan de et9000 niet twee verschillende zenders van verschillende transponders opnemen.

 

Als dat niet het geval gaat hij morgen nog retour dealer, ik zit nog in de respijt periode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Zoals jij het beschrijft heeft elke tuner zijn eigen kabel naar de LNB. Dat betekent dat de tuners onafhankelijk van elkaar moeten kunnen werken.

 

Dan is de volgende vraag dus, hoe heb je je tuners geconfigureerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Great Mac,

 

Ik heb de instellingen vannacht aangepast, en alles draait als een zonnetje.

 

Aan je naam te zijn vermoed ik dat je net als ik geen PC hebt, gebruik je toevallig een mac programma om de ET9000 aan te passen, zoals de HDD benaderen en zenderlijsten aanmaken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: henrybu
Ik heb de instellingen vannacht aangepast, en alles draait als een zonnetje.

Kijk aan, tevreden dus smile

Origineel bericht van: henrybu
Aan je naam te zijn vermoed ik dat je net als ik geen PC hebt, gebruik je toevallig een mac programma om de ET9000 aan te passen, zoals de HDD benaderen en zenderlijsten aanmaken?

Nee, ik heb alleen maar Dreamboxen en ook alleen maar PC's.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: henrybu


Aan je naam te zijn vermoed ik dat je net als ik geen PC hebt, gebruik je toevallig een mac programma om de ET9000 aan te passen, zoals de HDD benaderen en zenderlijsten aanmaken?


iDreamX werkt prima op de Mac

----

Clarke Tech ET9000 (Enigma2)

Topfield 5500 (in een doos in de schuur)

0,8W, 4,8E, 9E, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: henrybu
Beste Great Mac,

Ik heb de instellingen vannacht aangepast, en alles draait als een zonnetje.

Aan je naam te zijn vermoed ik dat je net als ik geen PC hebt, gebruik je toevallig een mac programma om de ET9000 aan te passen, zoals de HDD benaderen en zenderlijsten aanmaken?

Hoi allemaal ,ben een trotse bezitter van de Xtrend ET9000,maar heb hetzelfde probleem.Ik kan maximaal twee programma's opnemen en krijg de mededeling "geen tuner(meer) Beschikbaar"
Wat heb je anders ingesteld?
Vast bedankt.

Mcrel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: henrybu
Beste Great Mac,

Ik heb de instellingen vannacht aangepast, en alles draait als een zonnetje.

Aan je naam te zijn vermoed ik dat je net als ik geen PC hebt, gebruik je toevallig een mac programma om de ET9000 aan te passen, zoals de HDD benaderen en zenderlijsten aanmaken?


Heb je nu tuner a gelijk aan b?

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hgroen
Origineel bericht van: henrybu
Beste Great Mac,

Ik heb de instellingen vannacht aangepast, en alles draait als een zonnetje.

Aan je naam te zijn vermoed ik dat je net als ik geen PC hebt, gebruik je toevallig een mac programma om de ET9000 aan te passen, zoals de HDD benaderen en zenderlijsten aanmaken?


Heb je nu tuner a gelijk aan b?


Voor de duidelijkheid,ik heb een standaard cd-instalatie,twee kabels naar mijn et90000 en ik kan zonder probleem een zender opnemen en een andere kijken & pauzeren enz.Ik lees regelmatig dat mensen tot 3 HD zenders tegelijk opnemen en een 4e kijken.
Als ik twee zenders opneem,kan ik soms nog een enkele zender bekijken,maar de meeste zenders geven aan dat er geen tuner meer beschikbaar is.
Is hier iets aan te doen met instellingen of is hier geen oplossing voor.
Vast bedankt voor een eventuele oplossing.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...