Ga naar inhoud


D-Smart NDS module ism dreambox werkend?


Aanbevolen berichten


voor zover ik weet is het ook geen probleem, alleen ik zou het fijn vinden als mensen ook praktijk ervaring hebben?

 

pakt de box automatisch de cam als ik een d-smart kanaal wil kijken en voor de overige zenders CCcam bijvoorbeeld?

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: emree
voor zover ik weet, is dit geen probleem aangezien d-smart niet gebruik maakt van CI+ zoals Digiturk.


Beetje off-topic, maar wel in dezelfde context:
- Wil een nieuwe Digiturk abo in Turkije afsluiten. Kan ik die in mijn DM800HD gebruiken (local)?
- Heb ook nog een DM7000 met een cryptoworks module. Kan ik de kaart eventueel daarin gebruiken? Wat bedoel je met CI+?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de lopende topic! :-)

 

Zo te lezen ben ik niet de enige met de vraag of een nieuwe DT kaart in een DM800 gaat werken of niet.. Maar ik zal de thread blijven volgen, ben benieuwd.

 

Misschien kun je nog even een ander vraag van me beantwoorden wink

 

Ik kan hierzo ook D-Smart krijgen voor 190,- TL (ongeveer 75 euro). Hierbij krijg je een NDS module met D-Smart kaart en 1 jaar abo op "Eglence+HD Paket". Op zich een leuke deal. Maar ik zou graag willen weten of deze kaart ook werkend te krijgen is in een DM800HD, daar in de DM800HD geen CI-module past.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk advies van mij is dat elke cent die je aan D-smart geeft te veel is! wat een bagger pakket is dat hey! sick

 

D-smart werkt helaas niet met een emu, dus niet op een DM800.

D-smart heeft de laatste beveiliging voor NDS. Bovenop NDS gebruiken ze nu ook AES versleuteling. En dit maakt het geheel heel moeilijk.

 

Echter heeft iemand het voor elkaar gekregen om een D-smart kaart voor een uur op een emu te laten draaien. Om dat te doen moet er eerst via Jtag een key uitgelezen worden en worden ingevoerd in je emu config. Daarna heb je beeld, totdat je key verlopen is. Dan moet je weer via Jtag een nieuwe key extracten en invoeren.

 

Er is hoop, echter zijn we er nog niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij deze een originele NDS module inclusief Dsmart kaart gekocht. Deze zijn als prepaid paketten te halen in Turkije.

 

Maxi pakket (inclusief euro futbol) kost 299 TL voor een jaar

Full pakket kost 399 TL, beiden inclusief kaart en CAM, ook voor een jaar. Daarna blijft de kaart en CAM eigendom.

 

Heb deze getest in de Xtrend ET-9000 en werkt probleemloos ism OpenPLi 2.1

 

Wel even in het CI menu een vinkje zetten (iets met high data rate of iets dergelijks, weet het even niet uit mijn hoofd).

 

Voor het naslagwerk zal ik maar zeggen

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zijn de meningen over verdeeld, de een heeft het er wel voor over, de ander niet.

 

Met de huidige wisselkoersen is het bedrag dat je betaalt prima en het feit dat je je eigen ontvanger kan gebruiken is alleen maar mooi.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...