Ga naar inhoud


[Clarke-tech ET9000] Aan en uitschakel probleem


Linke Loetje

Aanbevolen berichten

Het blijkt nu dat ik Clarke Tech niet meer aan en uit kan zetten met de rode knop op de afstandsbediening. Voor uitzetten moet ik naar menu, naar Standby/Afsluiten, naar Uitschakelen en als ik dat selecteer komt er op de display ,,Ready" te staan en gaat midden boven een blauw lampje branden. Als ik dan hem weer aan wil doen, kan dat wel met de rode knop op de afst.bed. er komt dan eerst een blauw vlak, dan de wereldkaart met OpenPli, de radertjes en als er dan tekst verschijnt moet ik op de bovenste navigatietoets drukken en een andere zender kiezen en dan werkt alles weer goed. Als ik hem nu uit wil zetten als hij op radio staat, moet ik eerst de Tv aanzetten om dat via menu te kunnen doen. Erg omslachtig! Vroeger stond bij Standby de datum en de tijd op de display.De timers doen het goed en als ik kan ik hem met de afst.bed. weer op radio zetten. Wat kan ik doen om te zorgen dat aan en uit weer via de afst.bed. werkt en moet ik bij Standby/Afsluiten voor Standby kiezen? Hij gaat nu dan helemaal uit en moet ik met de knop op de achterkant weer aanzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...