Ga naar inhoud


[OpenBox] Enkele vragen openbox s10


max247

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek na een goedkope ontvanger voor op de slaapkamer. Beneden in de woonkamer heb ik een vu duo staan. Nu heb ik de openbox s10 op het oog maar nog enkele vragen.

 

- is het mogelijk om opnames van de vu duo via het netwerk op de s10 te bekijken?

- is het mogelijk om met de s10 mkv bestanden vanaf een nas share af te spelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Max,

 

Ik zit in vrijwel hetzelfde 'schuitje' en zou ook graag antwoord wilen op die vragen :-)

 

Zijn er bijvoorbeeld mediabestanden die de S10 weigert af te spelen vanaf een NAS?

 

Ik heb gelezen dat bij het zapen de S10 wel eens 'bevriest' en na een paar minuten weer tot leven komt, kent iemand dit probleem?

 

Sta ook open voor andere suggesties voor boxen, de Black Panther misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

 

Toevallig heb ik recent mijn slaapkamer reciever DM500S verruilt voor een openbox S10, beneden staat en VU+ Duo.

De Openbox is anders dan zijn naam doet vermoeden en behoorlijk gesloten box. Hij is niet via normale FTP te bereiken, laat staan via Samba o.i.d. Ook kun je er geen plugins in laden, alleen update software. Er is wel mogelijkheid gecreeerd je cccam.cfg te installeren, en je kunt via USB een sticky of hdd gebruiken om opnames te maken of voor timeshift. Nadat ik wat recente software (image) ingeladen heb heb ik geen freeze meer gehad.

 

Kortom, als slaapkamer ontvanger prima geschikt, ook voor de kaartendeler. Maar alle andere multimedia achtige avonturen zet je maar uit je hoofd. waarschijnlijk is allen de software en mogelijk ook de processor de beperkende faktor.

 

Wat de doorsnee Dream of VU+ gebruiker zal opvallen is de snelle opstarttijden van deze ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...