Ga naar inhoud


[7141 HD] Geen signaal BBC HD


Toine76

Aanbevolen berichten

Eerst altijd gekeken via mediacenter en Firedtv zonder HD, dus overgestapt op HD met de Philips DSR 7141 HD, moet zeggen ging in het begin probleemloos en kon alles bekijken, totdat de BBC HD overstapte naar een ander signaal.

 

Als ik dan naar de BBC one HD schakel komt er in beeld geen signaal, check installatie.

 

Het vreemde is dat als ik de verschillende sats scan met de 7141 het signaal allemaal goed is!

 

Het andere vreemde is dat op de 28er het kanaal ITV1 HD wel goed werkt.

 

ik heb de visiosat G4 met een Spaun SAR 411F:

 

1 hotbird

2 19

3 23

4 28

 

Dus wie kan mij helpen... :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik neem aan dat je Astra2 bedoelt, want als je astra3 langzaam hebt laten inscannen kan dat geen verschil betekenen voor het al dan niet ontvangen van de BBC kanalen.

Als je horten en stoten hebt op deze kanalen, ligt het voor 99% toch aan de afstelling van de schotel.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg het signaal niet beter, kabel tussen de switch en lnb vernieuwd, vanavond eens een lnb switch maken, schotel aan alle kanten lopen bewegen en de lnb op alle standen en hoogtes gehad...

 

en wat ik nog kan doen is de 3 sat beugel ophangen heb dan alleen de hete vogel niet meer.

 

genoeg om eerst nog testen dus....

 

bedankt alvast voor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo hij doet het, lnb swap gedaan dat was geen verschil, dus lnb niet deffect, toen de ingang van de spaun switch omgezet en daar lag het probleem de moer van de spaun zat niet goed meer vast.... bij de 4de ingang, dus we kunnen weer BBC HD kijken, Top!

 

bedankt nog voor de tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...