Ga naar inhoud


begische ervaringen met invoeren van 2de hands en nieuwe wagen


odul

Aanbevolen berichten

Wie geeft me zijn ervaringen over het invoeren van een in het buitenland aangekochte 2de hands en of nieuwe wagen en deze ingevoerd heeft naar België.Hoe zit het met de administratieve rondslomp ( douane formaliteiten ) transit platen enz.Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom.Mijn vookeur gaat uit naar de ervaringen van invoer vanuit Duitsland.

Dank voor de reacties die natuurlijk ook via pm mogen.

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: odul
Wie geeft me zijn ervaringen over het invoeren van een in het buitenland aangekochte 2de hands en of nieuwe wagen en deze ingevoerd heeft naar België.Hoe zit het met de administratieve rondslomp ( douane formaliteiten ) transit platen enz.Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom.Mijn vookeur gaat uit naar de ervaringen van invoer vanuit Duitsland.
Dank voor de reacties die natuurlijk ook via pm mogen.


Ik heb onlangs een auto uit Nederland ingevoerd naar Belgie,ik kan het je afraden!
Zoveel papierwerk om ziek van te worden.

mvg

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites

alvast dank voor jullie antwoorden. Ik heb een verhaal gehoord van een 86 jarige nederlander die voor zijn dochter een auto van Nederland naar Frankrijk heeft ingevoerd.Maar daarom vroeg ik naar Belgische ervaringen daar de wetgeving en administratie anders is dan in België, ondanks de Europese Unie die nog veraf is.Ga zeker googelen en niet overhaast te werk gaan.

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...