Ga naar inhoud


Eredivisie Live Proefabonnement, lang leve CD


Daemyon

Aanbevolen berichten

Sinds 2 weken heb ik een proefabonnement van 2 maanden bij Eredivisie live. Volgens CD moet ik er naar kunnen kijken en staat alles aan hun kant goed. Ik zie echter continue "gecodeerde zender" staan. Mailen en bellen heeft geen zin, het enige wat ze zeggen is dat alles goed staat en ik geen gecertificeerde ontvanger heb (Rebox 9000HD) dus ze niet kunnen garanderen dat ik alles ontvang. Nu vind ik het wel heel vreemd dat dit het enige kanaal is welke ik niet ontvang. Aan de telefoon hebben ze me tal van kanalen laten opzoeken op dezelfde frequentie, die werkten allen. EDL niet. Weer hetzelfde smoesje, "U heeft geen gecertificeerde ontvanger bla bla". Heb een heractivatie aangevraagd, dat veranderde niets. Alles is up to date. Mijn kaart in de receiever van mijn vader gedaan, alle kanalen behalve EDL. Heeft iemand een idee waar dit alsnog aan kan liggen of hoe CD te bewegen eens dieper in het probleem te duiken? Dank voor het meedenken!

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lijkt er toch op dat het probleem bij CD zit.

De enige manier om er achter te komen is om eens naar je sat handel toe te gaan en hun te vragen of ze je kaart eens willen proberen.Of kijken of er iemand met een werkende kaart bij je in de buurt zit die je dan eens in je ontvanger kan stoppen.

Op deze manier kost het je een vermogen aan tel kosten en je blijft een roepende in de woestijn.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een heractivatie aangevraagd terwijl de kaart in de receiver van mijn Pa zat. Nu werkt ie...

Ik wist niet dat de Rebox zo'n probleem had met het updaten van de kaart, en dat terwijl ik hem gewoon in de onderste kaartlezer heb zitten.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hoor de laatste tijd vaker problemen met rebox 8000/9000 dat de interne cardreader de CAS niet goed update. velen hebben datum met 6 en 7 november staan. dat wordt nog 'leuk' als rebox dit niet aanpast. en kan de reden zijn dat cds de boel wel doorstuurt maar je rebox het niet wegschrijft.

een fastscan heeft ook niet altijd zin, maar soms wel voor de juiste pid etc.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...