Ga naar inhoud


[TF7710PVR] HD pakket, wel geluid, geen beeld


Etienne G.

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Afgelopen week mijn Canal Digitaal abo uitgebreid naar het HD pakket.

Alle zenders geinstalleerd op 23,5 E.

Overal geluid op de nederlandse HD zenders, maar geen beeld.

 

Waar ligt dit aan?

 

Topfield HD 7710pvr

sysid: 23331

loaderv: L1.01

device v. V2.0.5

TF-HSLB.7.00.14

software 30 nov 2007

 

Aston dual cam 2.14

nieuwe oranje zwarte CD card (paar maanden oud)

 

Etienne

Topfield 5000PVR Aston Cam ver. 2.26 Triax 88 cm draaibaar met Stab HH100 Usals Invacom octoLNB Humax HDCI2000 met originele irdeto HD C+ kaart Topfield 7710HD PVR CanDig kaart met HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja,

 

Alle gewone zenders op 19,2 en 23,5. Ook beeld op vrij te ontvangen ARD HD en ZDF HD ARTE HD op 19,2.

 

Alleen geen beeld bij de HD zenders maar wel geluid..

Helpdesk Canal Digitaal kunne mij niet helpen.

 

Etienne

Topfield 5000PVR Aston Cam ver. 2.26 Triax 88 cm draaibaar met Stab HH100 Usals Invacom octoLNB Humax HDCI2000 met originele irdeto HD C+ kaart Topfield 7710HD PVR CanDig kaart met HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scart maakt niet uit. Al even geïnformeerd bij de leverancier. Deze geven aan dat het versie 2.23 moet zijn. Dan moet ik 'm helaas even opsturen. Zelf updaten heb ik nog nooit gedaan. Ze geven aan dat het via de satelliet kan. Op de zender 19,2E STB Conmag zetten en het uploaden start na een tijdje. Echter niet bij mij.

Topfield 5000PVR Aston Cam ver. 2.26 Triax 88 cm draaibaar met Stab HH100 Usals Invacom octoLNB Humax HDCI2000 met originele irdeto HD C+ kaart Topfield 7710HD PVR CanDig kaart met HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Etienne heeft in zijn signature een 5000PVR staan, als hij die nog heeft, dan gaat daar het updaten prima mee.

 

Paar maanden terug is versie 2.26 uitgekomen voor de Aston dual, download link staat in deze thread.

 

Gr

jedeje

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank allen

 

Via de link is het updaten gelukt en ik heb beeld. Heb nu versie 2.26 erop staan.

Alleen bevriest het beeld telkens met zappen even.

 

Bekend probleem bij iemand?

 

 

Etienne

Topfield 5000PVR Aston Cam ver. 2.26 Triax 88 cm draaibaar met Stab HH100 Usals Invacom octoLNB Humax HDCI2000 met originele irdeto HD C+ kaart Topfield 7710HD PVR CanDig kaart met HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...