Ga naar inhoud


Nieuwe zenderlijst na Pli update


tajvdz

Aanbevolen berichten

Ik had een tijdje mijn OpenPli niet meer geupdate. Ik deed vandeweek een software update en daarna was mijn zenderlijst opeens ook aangepast. Dit vind ik op zich niet erg handig. Ik snap dat de gedownloade software wordt bijgewerkt als er een update is maar voor een zenderlijst werkt dit natuurlijk niet!

Ik had dit ook met de Pli Autobackup maar dan haal ik in het bestand wat wordt opgeslagen de regel van de zenderlijst weg.

Is er behalve de znderlijst eerst backuppen voor je Pli bijwerkt een andere oplossing?

Het is overigens heel lang gewoon goed gegaan want toen was er geen update voor de zenderlijst maar nu was die er wel. Ik had op zich niet veel aangepast en heb het zo wel weer terug maar het is gewoon niet praktisch!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of natuurlijk de zipversie downloaden/uitpakken op je pc en beheren via dreamboxedit. Is wat meer werk maar dan houd jij je eigen bouqettenlijst.

 

Oeps, Sjattuh was me net voor. frown

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...