Ga naar inhoud


ftp openen in verkenner


naze1975

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een laptop met windows 7 64 bit en explorer 9, nu wil ik een ftp site openen in verkenner, maar ik heb wel verbinding met de site maar deze opent in explorer, in explorer 6 kon je bij beeld kiezen voor openen in verkenner, maar als ik op Alt druk kan ik deze optie niet meer vinden.

Waar hebben ze deze functie verstopt?

 

MvG Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hier een laptop met windows 7 64 bit en explorer 9, nu wil ik een ftp site openen in verkenner, maar ik heb wel verbinding met de site maar deze opent in explorer, in explorer 6 kon je bij beeld kiezen voor openen in verkenner, maar als ik op Alt druk kan ik deze optie niet meer vinden.

Waar hebben ze deze functie verstopt?

 

MvG Robert

 

Heb je wel het volgende gedaan? Dit is Win7 64 bit met IE9

 

Druk op Alt, klik op Beeld en klik vervolgens op FTP-site in Windows Verkenner openen als u deze FTP-site in Windows Verkenner wilt weergeven.

 

ftp3.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Heb je wel het volgende gedaan? Dit is Win7 64 bit met IE9

 

Druk op Alt, klik op Beeld en klik vervolgens op FTP-site in Windows Verkenner openen als u deze FTP-site in Windows Verkenner wilt weergeven.

 

ftp3.jpg

 

Als bijlagen heb ik mijn overzicht gepost

 

 

Je kan ook verkenner openen, en dan klik je 1x op het icoontje aan de linkerkant van de adresbalk en vul je het ftp adres in.

 

ook dan opent hij dan in explorer

 

 

wie o wie weet welke instelling(en ) er verkeerd staan

 

Robert

post-39820-0-08988500-1318444531_thumb.png

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens bij

 

(ALT) Tools (Extra's) - Internet Opties - Tab 'Geavanceerd' en dan de optie:

 

Kopje: Browsen

Optie: FTP browsen toegestaan (buiten internet explorer)

 

Deze optie moet aanstaan.

 

(Ik vertaal vanuit het EN dus het kan een beetje anders omschreven staan)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon de standaard instellingen van IE9. (ik gebruik het nauwelijks ;) ). Voor ftp gebruik ik altijd Total Commander, maar er zijn genoeg gratis alternatieven die veeeeeeel gebruiksvriendelijker zijn dan IE

 

Ik denk hierbij aan Filezilla, Smart FTP, enz...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens bij

 

(ALT) Tools (Extra's) - Internet Opties - Tab 'Geavanceerd' en dan de optie:

 

Kopje: Browsen

Optie: FTP browsen toegestaan (buiten internet explorer)

 

Deze optie moet aanstaan.

 

(Ik vertaal vanuit het EN dus het kan een beetje anders omschreven staan)

 

Dat is wat ik zocht, ik kan nu gewoon een netwerkverbinding maken in de verkenner.

 

Dank u

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...