Ga naar inhoud


AANKONDIGING!!!! NEW E2 RTI


verwijderd

Aanbevolen berichten

@allen

 

Deze week komt de nieuwe RTI E2 uit en ik kan jullie zeggen,DEZE LOOPT SUPER STABIEL.

 

Er is erg hard gewerkt door de mannen en het resultaat is er dan ook naar.

Binnen 1½ jaar is het toch gelukt om hem stabiel en goed draaiend te krijgen, ik kan niets anders zeggen dan super werk mannen.

 

Nog een paar nachtjes slapen en dan kan iedereen met een AZBOX overstappen wat mij betreft op E2.

 

Groet Ronnie1966

 

P.S. Het RSI 0.9.000 image loopt ook geweldig dus mocht je geen E2 willen dan kan je deze ook prima gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is een mooi vooruitzicht...

 

Ik ben vanwege de problemen die ik had met de RTI versie (vooral het na enige tijd gaan hakkelen van het geluid) vandaag overgestapt naar de RSI image, en die werkt vooralsnog uitstekend, alleen is/was het voor mij nogal zoeken naar de juiste plugins en zo.

 

Dus wanneer deze nieuwe RTI er is, overweeg ik serieus om hem te gaan proberen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws Ronnie!

Twijfel, twijfel om nu eerst de MOF er op te zetten of een paar dagen te wachten....

Wat een(erg positief!!!) luxe-probleem plotseling op de AZBox

:P

aangepast door zonnig

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws Ronnie!

Twijfel, twijfel om nu eerst de MOF er op te zetten of een paar dagen te wachten....

Wat een(erg positief!!!) luxe-probleem plotseling op de AZBox

:P

Ik draai sinds gister de MOF, en hij draait goed (vind ik) alleen na een tijdje lijkt hij wat trager te gaan zappen.

 

Ook ben ik doordat ik vrijwel gelijk een Enigma2 versie had geïnstalleerd na aanschaf van de box in deze versie nog enigszins zoekend naar de juiste (overigens meestal wel logische) knoppen.

 

Een broer van mij heeft dezelfde box, en die gaat de RTI zodra hij er is testen, dus dan kan ik vergelijken..... ben wel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook erg benieuwd, bijvoorbeeld of Wifi nu meteen goed werkt vanuit de opstart Wizard. En of de 2 tuners gebruikt kunnen worden om op te nemen en te kijken naar een ander (gecodeerd) programma. En of de beelden niet meer freezen na het omschakelen, en of je na een half uur nog steeds goed geluid blijft houden. Eerdere RTI images waren steeds op bepaalde punten verbeterd en vervolgens waren er weer andere bugs waar ze niet aan gedacht hadden (terwijl dit in oudere images wel goed werkte). De GIT images van Sattommy waren op dit gebied een verzameling van allerlei RTI images en combineerde het beste ervan. Ik ben erg sceptsch misschien, maar vind het nu al raar dat in Almere zo'n geweldige versie geshowd wordt, maar dat er tegelijkertijd nog niks beschikbaar is. Zijn er dan toch nog bugs die verholpen moeten worden ? Zo'n image uploaden duurt 5 minuten, dus waar wachten we op ?

Dus als de nieuwe RTI uitkomt is alles meteen op niveau van VU+/ClarkeTech ? Is dat wat we kunnen verwachten en moeten we daarom zoveel geduld hebben ?

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo M_Z

 

Ik heb hem zelf ook zien draaien in Zutphen en ik kan je zeggen het image alles doet wat voor aller daags gebruik belangrijk en of mionder belangrijk is.

4 kanalen opnemen en dan ook nog een ander kanaal kunnen kijken eventueel met timeshift.

Mediacenter werkt oom correct.

 

Enz.enz.

 

Nog heel even wachten en dan komt het allemaal goed.

 

Groet Ronnie1966

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...