Ga naar inhoud


nieuwe kernel.


Cobus R

Aanbevolen berichten

Vanaf morgen wordt de nieuwe kernel gebruikt bij pli en stoppen ze met de (oude) et9000 / et5000 fimware dat word nu dus de et9x00 en de et5x00 firmware dus er wordt aangeraden de nieuwe bootloader (et9x00/et5x00) te installeren.

 

de bootloaders kun je hier vinden voor de ET5000 en de ET9000

 

http://www.et-view.com/

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vanaf morgen wordt de nieuwe kernel gebruikt bij pli en stoppen ze met de (oude) et9000 / et5000 fimware dat word nu dus de et9x00 en de et5x00 firmware dus er wordt aangeraden de nieuwe bootloader (et9x00/et5x00) te installeren.

 

de bootloaders kun je hier vinden voor de ET5000 en de ET9000

 

http://www.et-view.com/

 

Is deze bootloader gelijk aan de beta bootloader van eind september of moet de nieuwe toch geinstalleerd worden?

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie moet deze in het scherm weergeven bij het booten? Ik heb de upgrade gedaan via een usb stick, maar ik zie nog steeds hetzelfde versienummer van de bootloader (2.6.31 UBIFS)

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie moet deze in het scherm weergeven bij het booten? Ik heb de upgrade gedaan via een usb stick, maar ik zie nog steeds hetzelfde versienummer van de bootloader (2.6.31 UBIFS)

 

 

Dat wat je op tv ziet blijft gewoon staan en is niks meer dan een plaatje (wie je zelf ook kunt veranderen)

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...