Ga naar inhoud


MTV Live HD geen geluid


deHond

Aanbevolen berichten

Ik heb een Family HD abonnement en ontvang alles wat ik wil ontvangen op de 3 Astra's.

Maar de zender MTV Live HD geeft bij mij wel beeld maar geen geluid, en ook een bordje gecodeerd. Het beeld blijft goed.

Iemand dezelfde ervaring of enig idee.

 

PVR Homecast 9000

CD Module

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een Family HD abonnement en ontvang alles wat ik wil ontvangen op de 3 Astra's.

Maar de zender MTV Live HD geeft bij mij wel beeld maar geen geluid, en ook een bordje gecodeerd. Het beeld blijft goed.

Iemand dezelfde ervaring of enig idee.

 

PVR Homecast 9000

CD Module

 

Ga naar MTV HD Live. Op de rode knop drukken van de ab. Vervolgens geluid selecteren. Dan heb je twee opties voor geluidskanalen. Kies de ander dan waar die op ingesteld staat. OK en hoor daar: Geluid! Het blijft dan zo ingesteld staan voor dit kanaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ga naar MTV HD Live. Op de rode knop drukken van de ab. Vervolgens geluid selecteren. Dan heb je twee opties voor geluidskanalen. Kies de ander dan waar die op ingesteld staat. OK en hoor daar: Geluid! Het blijft dan zo ingesteld staan voor dit kanaal.

Dank voor je snelle en uitstekende reactie. Inderdaad de andere geluidskeuze genomen en meteen geluid en dat wordt ook op deze zender onthouden. Perfect !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...