Ga naar inhoud


Aston CI module updaten (regio Flevoland)


Aanbevolen berichten


Ik heb op internet gevonden dat, mits het ding nog de software bevat dat het een 1.07 is, je ook kunt afstemmen op de franse zender STB Comag, en dan moet de weergavetijd van de module op oneindig gezet worden, via het CI menu. Die staat normaal op enkele seconden.

Daarna zou een softwareupdate moeten beginnen.

Bij die van ons was er een stukje software verdwenen en gaf versie 1.03 aan. Dan werkt het niet. Ik ben er mee naar de dealer gegaan.

 

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Johan,

 

Als je hier eens gaat zoeken dan zul je vinden dat de over the air update voor de Aston modules al jaren uit de lucht is en dus niet gaat werken.

De enige methode die nog werkt is met een Topfield receiver uit de 5xxx reeks.....de werking hiervan is al vele malen hier beschreven dus ga ik die hier niet herhalen.

 

@ Robert, als je niemand kunt vinden stuur mij dan maar een pm, dan komen we er vast wel uit.

 

Groetjes........................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Robert,

 

Dat wist ik niet. Ik had de informatie van de site van Aston gehaald en zag dat het alleen met twee daar beschreven kanalen kon.

Maar bij mij was er verder ook wat software verdwenen. De dealer zei dat dat kon als je de CI-module uit de ontvanger trok.

Er stond nu dus in dat het een 1.03 was, en ik las dat het een voorwaarde was dat er 1.07 in stond.

Ik zag dat er wel wat werkte, maar de update lukte dus niet...

 

Maar aldoende leert men. Kennelijk is de informatie op de site van Aston verouderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Unclesam my

Ik heb hier in Dordrecht nog een topfield 5000ci in gebruik,dus wie zijn aston module wil updaten naar versie 2.23.

Via de mail kan je een afspraak voor een update tegen een kleine vergoeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Unclesam my

Ik heb hier in Dordrecht nog een topfield 5000pvr in gebruik,dus wie zijn aston module wil updaten naar versie 2.23.

Via de mail kan je een afspraak voor een update tegen een kleine vergoeding.

 

Die ontvanger bedoelde ik ook.

aangepast door Unclesam my
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier in Dordrecht nog een topfield 5000ci in gebruik,dus wie zijn aston module wil updaten naar versie 2.23.

Via de mail kan je een afspraak voor een update tegen een kleine vergoeding.

 

Volgens mij is er inmiddels alweer een 2.26 versie. En wat goed dat er mensen behulpzaam zijn...tegen een kleine vergoeding??

Mijns inziens hoort een dergelijke melding dan niet op dit forum thuis, want 'commercie' is op het forum verboden, en het is sowieso wel heel flauw om voor zoiets een vergoeding te vragen. (update is binnen een paar mn gedaan)

Bij mij mag ie het kosteloos komen doen op m'n oude Topfield5510, en dan nemen we nog eens versie 2.26 ook! (Amsterdam Zuidoost)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Unclesam my

Volgens mij is er inmiddels alweer een 2.26 versie. En wat goed dat er mensen behulpzaam zijn...tegen een kleine vergoeding??

Mijns inziens hoort een dergelijke melding dan niet op dit forum thuis, want 'commercie' is op het forum verboden, en het is sowieso wel heel flauw om voor zoiets een vergoeding te vragen. (update is binnen een paar mn gedaan)

Bij mij mag ie het kosteloos komen doen op m'n oude Topfield5510, en dan nemen we nog eens versie 2.26 ook! (Amsterdam Zuidoost)

 

Hallo iedereen die deze cam willen updaten naar versie 2.26 . Snel naar Amsterdam toe. Gratis voor den Hollanders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...