emigrant Geplaatst: 30 november 2011 Delen Geplaatst: 30 november 2011 Hallo Ik heb een probleem met het ontvangen van canaaldigitaal Het werkte allemaal prima tot een van mijn kleinkinderen er aan gezeten heeft Ik vermoed dat ze de fabrieksinstelling ingedrukt heeft Hoe kan ik dit weer rechtzetten ?? Aub in zo mogelijk eenvoudige taal,want ik heb er helemaal geen verstand van John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satencom Geplaatst: 30 november 2011 Delen Geplaatst: 30 november 2011 Wat van type merk ontvanger heb je , anders valt het wat moeilijk uitleggen en heb je een schotel met een duo lnb of anders Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AadSat Geplaatst: 1 december 2011 Delen Geplaatst: 1 december 2011 Zit de CI module er niet goed in, dwz. als je er een hebt. Als die er niet goed ingedrukt is dan werkt e.a. niet. Of zit je kaartje ondersteboven. AadSat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen