Ga naar inhoud


Laatste firmware Openbox - Skybox


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten


Bij de S9 zit avatarcom ingebakken, verder niets nieuws kunnen ontdekken.Datum staat op 27-11, terwijl ook een versie van augustus met avatarcam al rondcirculeerde.

Avatarcam is een maffia gebeuren, dus voor mij geen meerwaarde deze FW of er moeten nog andere verbeteringen in de software zitten.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft/hebben deze versie(s) geen last van herstarten bij wisselen van zenders?

Wat is trouwens het wachtwoord en inlognaam van deze S9 ?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel of niet een update, dat moeten we afwachten.

Wacht woord en inlognaam waarvan bedoel je?

 

Als ik wil inloggen met een editor, wordt er verwacht dat je een inlognaam en password ingeeft.

Als voorbeeld: Bij een dreambox is inlognaam: root en password = dreambox.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de S10 versie in mijn Bolt HD (eigenlijk een S9), ook de menus werken in deze versie

geen reboots bij mij, kijk met combi van softcam en canaldigitaal kaart

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

inloggen met een editor? wat voor editor?

Een settingseditor. Maar wat maakt dat uit. Ik wil gewoon toegang tot de box-software.

Overigens: was het een deel van m'n reactie op de topic. Graag gewoon weer terug

naar topic.

aangepast door alx

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een settings editor via lan is er niet

via het lan tooltje dat je ook hier op het forum kunt vinden kun je diverse bestanden naar de box sturen of weer uit de box naar pc halen, meer niet

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de S10 / S11 firmware van 17-11-2011 in mijn deco (S9) zitten en heb beeld op Ned 1 t/m 3 via de seca kaart (SD).

De menu's doen het niet maar kan via een omweg wel de beeldkwaliteit op maximaal zetten.

Tevens heb ik na bestudering van de FW gezien dat het deel mainblock uit de FW steeds op een andere manier gecompileerd wordt om zodoende te voorkomen dat de FW wordt ontrafeld. De andere blokken worden voor mijn gevoel steeds met dezelfde compiler aangepast.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...