Ga naar inhoud


[ME] Kan deze ontvanger ook in ACM-modus ontvangen ?


M_Z

Aanbevolen berichten

Volgens de specificaties van de ME zou deze ontvanger ook kunnen ontvangen in de ACM modus.

Op 31,5 Oost op Astra G zit Sport Italia met als uitzendnorm DVB-S2/8PSK ACM/VCM.

En dat is voor sommigen een reden om misschien deze ontvanger te kopen.

Kan iemand bevestigen of het mogelijk is met deze ontvanger en met welke firmware dan ? Neutrino/Enigma2 ?

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast partypooper

Ik vind het vreemd dat jij als dealer dat vraagt,jij zou het ons moeten kunnen vertellen lijkt mij,(lees net dat je zelf een winkel hebt en ook de Azboxen verkoopt)jij als dealer kunt natuurlijk alle info voor deze boxen bij de importeur krijgen en het ons mededelen ben er ook wel benieuwd naar speel ook graag met mijn box en denk eraan om ook een azbox te kopen.

 

Vriendelijke groeten Partypooper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan die vraag bij de importeur stellen inderdaad. Maar ik wil deze info graag met jullie delen en aangezien hier gebruikers zijn die de ME al enige maanden hebben (al dan niet een testexemplaar ter beschikking hadden - vraag me niet hoe dat kan) had ik verwacht dat zij hier wel op hadden gereageerd.

De websites zowel van Opensat als van de Nederlandse importeur zijn momenteel erg summier voor wat betreft de specificaties van het ontvangstgedeelte terwijl bij de eerste berichten over deze ontvanger wel degelijk sprake was van de mogelijkheid om ACM en VCM modulaties te kunnen ontvangen.

Ook de openlijke gebruikersnaam van de importeur "Webcare" heeft hier niet op mijn vraag gereageerd, weten ze het antwoord niet of vinden ze het moeilijk om toe te geven dat het misschien (nog) niet kan ?

Ik verwacht dus dat de echte hobbyisten het zelf moeten gaan uitproberen en hiervan melding zullen maken op Sat4all.

 

Ook ik ben hobbyist en post uitsluitend voor mijn eigen plezier en uit hobby overwegingen. En als het antwoord niet komt ben ik ook de beroerdste niet om het zelf uit te gaan zoeken. Ik heb hier wel een draaibare schotel, dus die 31gr. satelliet staat hier in no-time afgesteld, ik moet alleen nog een goedwerkende ME binnenkrijgen.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...