Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Enkele weken geleden hebben wij als feedhunters van een lid van dit forum een domeinnaam en ruimte op een server gekregen, dit naar aanleiding van enige comentaar op werkwijze etc.

Velen weten hiervan wat me nu opvalt is dat er helemaal niets is ondernomen door de meeste zover mij bekend.

Een prachtige gelegenheid om techniek info etc. uit te wisselen maar helaas zonder enig resultaat.

Ik vraag me af of er mensen zijn die de gulle gever hebben gemail met een dank en/of ander bericht zo niet nou dan hebben wij als feedhunters onss weer van de beste kant laten zien.

Ron / Snuffer

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Geplaatst: (aangepast)
Ik vraag me af of er mensen zijn die de gulle gever hebben gemail met een dank en/of ander bericht zo niet nou dan hebben wij als feedhunters onss weer van de beste kant laten zien

Ja , ik heb contact opgenomen met deze persoon Snuffer , via email en via msn.

Het is juist dat hij een server ter beschikking stelt en hij heeft zelfs gezorgd voor een domeinnaam.

De inloggegevens en paswoord zijn echter naar jou toegezonden , m.a.w. ben jij aan zet voor wat betreft het opmaken van een site.

Ik heb ook aan hem gemeld dat ik bereid ben om mee te werken aan dit project.

Dus jij hebt de sleutels in handen en ligt de bal dus in jouw kamp , ik meen te hebben vernomen dat je reeds een aantal feedhunters hebt gecontacteerd.

Alles kan uiteraard leuk worden maar dan moeten wij een site hebben waarmee we kunnen starten. ;)

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Ha dat is makkelijk omdat ik het paswoord en inlog code heb moet ik de pagina maar maken etc.

Het komt er dus op neer als ik jou tekst goed begrijp dat:

Wij feedhunters krijgen een url en server ruimte

Snuffer maakt de site en beheerd het

de feedhunters kijken wel of ze er iets mee gaan doen

Dus de pagina en ruimte is voor mij en als het iets is zullen wij wel gebruik maken.

NEE WE DOEN HET SAMEN OF NIET...

Kunnen we als feedhunters "samen" dit niet eens van de grond krijgen???

uitspraak van Wim Kan:

Die man kon alles alleen zelfs samenwerken..

aangepast door Snuffer

Geplaatst:

Samen moet mogelijk zijn, en hoeft niet teveel werk kosten. Rini of of Newslive ook intresse denk ik ?

VANTAGE X221SCI / Skystar 2 / DM 8000 HD / DrHD F16 / DrHD F15 / Viosat G4Quadro / 2 x Echostar 1,20 68e-50w / Quali-TV 1080 for 4:2:2 / Moteck DBOX II / Channelmaster 1.2 45o-45w / GBOX

Geplaatst:
Ha dat is makkelijk omdat ik het paswoord en inlog code heb moet ik de pagina maar maken etc.

Dit is niet wat ik bedoelde Snuffer. We maken deze site samen.

Enkel is het zo dat jij de inloggegevens en paswoord van de site hebt. Dus ik of iemand anders niet.

Ik heb tegen Sinners gezegd dat ik gerust wil meewerken om een site op te bouwen maar dan moet ik toch op de site kunnen hé.

Het is toch noodzakkelijk dat we eerst een site hebben en we pas dan alle feedhunters kunnen uitnodigen. Zonder een goed product sta je nergens.....

Maar even de Belgische wapenspreuk : Eendracht maakt macht.

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

Geplaatst:

Klopt als een bus, helaas is het zo dat als iedereen dan maar wat gaat doen het een rommeltje wordt en dus zal er 1 moeten zijn die het coordineerd.

Dus wie maakt de site wat moet er op staan etc etc.

Roep maar

Geplaatst:

Aan allen , ga mij dit weekend met mijn zoon eens aan de slag met een voorbeeld site die zal draaien vanaf een server bij mij.

Zullen even zien welk protocol het best werkt , phpBB of xampp , we zien wel. Als het klaar is zet ik het als proef online zodat iedereen zijn opmerkingen en verbeteringen kan mededelen.

Als alles prima draait zullen we dan in alle dankbaarheid de server en domeinnaam gebruiken die Sinners ons ter beschikking stelt.

Wat denken jullie hiervan ?

Geplaatst:

Strak plan.

Wil je nog input hebben van feedhunters over welke onderwerpen de topics moeten hebben???

Niet alleen plaatjes plakken denk ik.

Wie vult aan:

Techniek

ideeen

.

.

.

.

.

.

Heb tot nu toe gedacht aan volgende rubrieken :

- Posten van feeds ( al of niet met plaatje)

- Ontvangst en opzoeken feeds (m..a.w. de techniek van het feedhunten)

- Ontvangst materiaal en problemen - ontvangers

- Ontvangst materiaal en problemen - PC kaarten

- Ontvangst materiaal en problemen - Schotels,Lnb's...

- Nieuws,opmerkingen en voorstellen

-

-

-

vul maar aan....

aangepast door Crazy Sat

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...