Ga naar inhoud


Klachten Internet en bellen via Canal digitaal.


CDZakelijk

Aanbevolen berichten

Graag zou ik willen weten wie er een telefoon/internet abonnement bij canal digitaal heeft afgesloten en bij wie het goed en bij wie het fout is gegaan.

Tot op heden zijn er bij ons diverse pakketten af gesloten en het is om eerlijk te zijn een hoop ellende.

 

Een klant is al afgesloten bij de vorige aanbieder en de klanten hebben na een maand nog geen producten binnen.

Sterker nog hoewel er bevestigingsmails enz. bij ons en bij de klant zijn binnen gekomen is er bij canal digitaal nog helemaal niets aan gedaan.

Uiteraard is de betaling wel alvast afgeschreven ( klant zit als ze het bij canal digitaal snappen en oppikken minimaal 3 weken zonder telefoon of internet ).

 

Bij een klant is aangegeven dat het telefoon nummer mee moet verhuizen omdat zij een zaak hebben.

Dit is bij canal digitaal fout gegaan en ze hebben een nieuw nummer gekregen.

De klanten bellen en krijgen nu een toon dat zijn afgesloten.

Kan niet dit kost deze zaak gewoon klanten. ( Als canal digitaal het oppikt en het probleem wil of nog kan verhelpen duurt dit minimaal 3 weken )

 

Andere klant heeft 2 lijnen een lijn is een 1 op 1 lijn voor het alarm ( afblijven )

Je raad het al de klant zit 3 weken zonder alarm en heeft ook 3 weken geen internet of telefoon.

 

Van de 7 klanten die inmiddels zijn aangemeld zijn er nog 4 in behandeling ( minder dan 3 weken ) en bij de eerste 3 is het finaal mis gegaan.

 

Ik ben benieuwd hoe het verder zit bij andere en/of er nog meer klachten zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik snap het niet helemaal. U bent van Canal Digitaal (een klokkenluider?), of een retailer/dealer daarvan? U heeft het over 'Sterker nog hoewel er bevestigingsmails enz. bij ons en bij de klant zijn binnen gekomen is er bij canal digitaal nog helemaal niets aan gedaan'...

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het niet helemaal. U bent van Canal Digitaal (een klokkenluider?), of een retailer/dealer daarvan?

Ja dagg ( ook een mooie naam overigens.) :D

Ik vond CDzakelijk gewoon een leuke naam.(hoorde ik op de radio)

Ik werk wel met canal digitaal klanten maar ben niet direct werkzaam bij canal digitaal.

Ik ben een uit de hand gelopen hobbyist zullen we maar zeggen.

 

U heeft het over 'Sterker nog hoewel er bevestigingsmails enz. bij ons en bij de klant zijn binnen gekomen is er bij canal digitaal nog helemaal niets aan gedaan'...

Hoe moet ik dit uit leggen, Bestand kwijt geraakt , aanmelding zoek geraakt, weggegooid wie zal het zeggen.

Alhoewel de klant een bevestiging van aanmelding heeft en ook wij deze hebben is de desbetreffende aanmelding bij canal digitaal zelf in ieder geval niet bekent.

 

Klokken luiden hoeft niet ik wil graag weten of dit een iets is van dit moment of bij toeval ,door drukte , vakantie , kerst , of wat dan ook zo kort achter iets tijdelijks is en/of het al heel erg lang een zooitje is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben huiverig voor ip bellen, als het web eruit ligt kun je niet meer bellen.

Krijg morgen glasvezel via Xs4all, zoals bekend een uitstekende provider met een zeer goede helpdesk (nee ik heb geen aandelen LOL).

Want ip bellen valt of staat met goede support.

En de support van cd vind ik, eh, sterk wisselend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaren voip bij tele2 gehad, uitermate tevreden (en ook tevreden over de adsl)

ook ervaring met upc, kpn, tiscali en anderen. maar die waren stuk voor stuk minder betrouwbaar.

 

nu aan het proberen in Duitsland, maar daar heeft Deutsche Telekom net zoveel boter op het hoofd als KPN voor een faillissement... "u heeft een trage lijn" huh? nee, jullie hebben rotzooi in de grond gestopt... umts is hier een beter idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ben zelf ook aan het denken om ook over te stappen op internet en bellen van CD. Televisie kijken doe ik al jaren via CD. Internet en bellen zou via KPN gaan. Provider is dus goed. Heb deze ook al jaren en zonder problemen. Om alles nu als totaal pakket te pakken bij CD lijkt mij dus een goede optie maar als ik de eerste post lees wordt ik een beetje huiverig. Heb zelf ook het idee dat CD nog maar net samen werkt met KPN. Was het eerst niet online waarmee ze samen werkten. ( zou dus betekenen dat dit al geflopt is). Ik zal deze discussie dus wel even blijven volgen.

 

Grtsss Freddy

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

als cd net zon brakke upload en download heeft als t-mobile (waar ze samen mee werken) dan zal ik nooit en temimmer overstappen, ben blij dat hier de glasvezel in de grond gaat ben ik weg bij tmobile

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ca. 6 maanden het 3in1 pakket van CD. Telefonie heb ik nooit een probleem. De internetverbinding werkt ook naar behoren. Enigste wat mij niet lukt is een mailclient aan te maken in thunderbird. Ik kan alleen mijn mailtjes benaderen via de browser en webmail.

Ondanks de uitgebreide uitleg op http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/6_Klantenservice/Klantenservice/Downloads/mailclient-mozilla.pdf lukt het maar niet om een verbinding tot stand te brengen. Telkens na invoering van het wachtwoord krijg ik de mededeling ""Inloggen op server imap.canaldigitaal.nl is mislukt"". Via e-mail al eens bij CD om hulp gevraagd. Deze melden mij dat het probleem bij hun bekend is en spoedig zou worden opgelost. Enige weken later nogmaals gevraagd na de stand van zaken. Ik kreeg van CD een nieuw wachtwoord waarmee het probleem opgelost zou moeten zijn. Helaas is dit niet het geval.

 

AZbox premium HD+ (2xDVB-s); Philips DSR8121; triple LBN quard; triax 78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook overgestapt van KPN naar CD ,ik was erg sceptisch over CD omdat ik met de update van settop pakket naar Familie pakket al 2 keer moest ingrijpen, de korting werd niet door berekend en een contract van 2 jaar ipv 1 jaar,maar alles via mail correct opgelost.

Maar de overstap naar internet en bellen verliep tot mijn grote verbazing zeer vlot ,oude modem KPN eraf nieuwe erop stekkertjes erin en bellen en internetten werkten allebei.(met nummerbehoud!)

Krijg zelfs nog het idee dat het internet iets sneller is terwijl het pakket van 30 KPN naar CD 20 mbs toch iets lager ligt.

waar ik nog wel op wacht na 3 dagen online te zijn is de gegevens van email instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Via email een aanbod gekregen op 7 dec-2011 voor internet en bellen.

Hier op gereageerd door de link aan te klikken maar er waren heel weinig gegevens dus met wat fake gegevens het formulier ingevuld.

Ik krijg hier op direct een email bedankt voor uw aanmeldig.

Gebeld voor meer gegevens maar men kon mij niet verder helpen dus nog wat gezocht op het internet en niets gevonden.

De volgende dag weer afbesteld via de telefoon ,geen probleem.

Maar wat blijkt 3 weken later hebben ze het toch gewoon door gevoerd en mijn afbel gegevens zijn er niet meer.

Ik ben nu 2 weken verder na 1 email antwoord,we zullen het onder zoeken en een aangetekende brief geen taal of teken meer.

Inmiddels heb ik wel de modem aangesloten en denk nu niet dat je kpn krijg maar telfort en de snelheid is minder dan mijn vorige kpn aansluiting.

Ik wil mijn kpn terug maar het zal wel veel moeite kosten.

 

gr. ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben sinds een maand overgeschakeld naar CD.

voorheen had ik abonnement bij KPN (internet+bellen) en abonnement bij CD voor de schotel.

nu lekker alles ineen met abonnement voor HD zenders.

 

overgang is vrij eenvoudig gegaan en met nummer behoud.

nieuw modem met N-snelheid.

oude router van KPN hoeft niet terug en mag naar de schroothoop.

 

enige minpuntje dat ik heb is het gemis van support voor nieuwsgroepen.

dit kun je bij de informatie van CD niet terugvinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik zit te denken om over te stappen naar het 3-1 pakket van cd,heb al een basis hd abbo van cd en zou graag willen weten wat ongeveer het bedrag gaat worden van het abbo per maand.

ik betaal nu voor mijn basis hd abbo 15,95 pm en zou dus willen weten wat het dan gaat kosten per maand,wie wil mij hier even info over kunne/willen geven?

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sinds 24 november 2011 allin 1 pakket van canaldigitaal. Zelfde klacht als raymondx v.w.b instellen Mozilla Thunderbird als e-mail client \Via webmail lukt het wel. Helpdesk en klacht via webside canaldigitaal geven geen oplossing. Ander wachtwoord van canaldigitaal helpt ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...