Ga naar inhoud


Nieuwe Seca Module


Gast

Aanbevolen berichten

Er is sprake van een vernieuwde Seca Module waarbij de software voor SECA, Irdeto, CryptoWorks etc door de bouwers wordt geprogrammeert. Hierdoor wordt de module goedkoper en betrouwbaarder. Is het wachten op deze "nieuwe" module de moeite waard?<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hierbij het originele bericht van BFM uit Duitsland:<P>die alten SECA Module gibt es zur Zeit nicht mehr.<BR>In den nächsten Wochen (2-3 Wochen) gibt es einheitliche Euro-Module.<BR>Auf diese wird je nach Bedarf die Software für SECA, Viaccess, Irdeo, <BR>CryptoWorks, ... von den Herstellern aufgespielt. Dadurch werden <BR>diese Module billiger !!!<BR>Bei den alten Irdeto ALLCAM SE Modulen lag die "Knacksicherheit" <BR>bei 85%. Bei den neuen "normalen" Irdeto Standard Modulen wird sie <BR>bei 90 % liegen.<P>Of hebben wij dan toch liever de Aston CI<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmz, in 1 CI kan 1 kaart, dus je kunt nooit maarzo overzappen van bijv. seca naar irdeto, dan moet je kaart wisselen, dat is irri, dus 2 CI's kopen, en dan is er natuurlijk weer geen prijswinst. Verder denk ik dat een nieuwer type CI weer beter beveiligd zal zijn, en het zal voor ons moeilijker worden alternatieve soft. te schrijven, omdat deze dan voor seca/irdeto/cryptoworks in 1 moet worden geschreven, wat mij veel ingewikkelder lijkt. Maarja, ik kan het ook fout hebben, misschien is het wel een super geil ding, voor paar honderd piek en andere soft alle kanalen kan vrijschakelen etc.<P>Greetz Exposure<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...