Ga naar inhoud


Windows installatie met recovery lukt niet


bjkartal

Aanbevolen berichten

Heb toshiba a200-137 laptop en laatst was hdd en 1 ddr2 kapot. Gelukkig nog garantie op de hdd en nu weer zelfde 500gb hitachi hdd terug gekregen. Daarna toshiba recovery windows erop alleen nadat installatie klaar is krijg ik melding: "de installatie is niet voltooid. Start de installatie opnieuw als windows op deze computer wilt installeren". Hierna opnieuw dvd erin volledig opnieuw geinstalleerd zelfde foutmelding.

İk begrijp er niets meer van, wat kan er nu zijn? Nieuwe ddr 2 ram en nieuwe hdd

Geheugen en nieuwe hdd erop en nu dit!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je geen eigen Windows die je kunt proberen. Gewoon een eigen XP of W7 die je erop kan zetten om te kijken of dat wel lukt. Misschien dat de dvd niet helemaal lekker meer is.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier een laptop met exact hetzelfde probleem. Ga zo ff een nieuwe HD halen. Ik denk dat het daar aan ligt. Eerst W7 erop gezet. Updates erop gezet. Reboot en blauw scherm. Nog een keer W7 erop, niet te installeren. Install van XP blijft hangen en loopt niet door. Ik denk niet dat het aan XP of W7 ligt, maar een overleden HD. Bij jou denk ik hetzelfde.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Test je HD en je RAM.

 

Er bestaan speciale cd's om je systeem daarop te testen, bijvoorbeeld Ultimate Boot CD.

Maar je kan ook bij de fabrikant kijken van je harde schijf.

Ram test tools vindt je overal op het internet.

aangepast door BokkieBok

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat de sata aansluiting in AHCI mode staat en dat je een aparte driver nodig hebt. Normaal zou het standaard met Win7 goed moeten gaan, maar ik heb daar ook wel eens vreemde dingen meegemaakt.

 

In een laptop zou je hem ook als IDE kunnen zetten... (snelheidsverschil is niet te merken). Dan moet het zeker goed gaan. (Mits je het in kunt stellen)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren even een andere HD erin gezet en het loopt weer zoals het hoort. Had precies dezelfde problemen als jij beschrijft, dus ik denk dat dat het probleem is. Je kunt voor de zekerheid even zo'n test doen, dan weet je het zeker. Enige nadeel is dat je de orginele image die erbij zat niet kunt gebruiken tenzij je die op dvd hebt gezet ipv vanaf de HD laad. Succes man!

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...