roadrunner10 Geplaatst: 1 januari 2012 Delen Geplaatst: 1 januari 2012 Hallo kan iemand mij helpen? ik heb een sab titan 1 hd aangeschaft en wil deze in een netwerk opnemen maar heb totaal geen ervaring met deze materie. kan iemand mij uit de nood helpen mijn dank is groot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanR Geplaatst: 2 januari 2012 Delen Geplaatst: 2 januari 2012 Dat gaat via de internet functie in het menu van de Titan Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roadrunner10 Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2012 ik sluit de kabel aan krijg dan de melding onbekend netwerk (openbaar profiel) en dan houd het op ik kan de sab titan op geen enkele manier benaderen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanR Geplaatst: 4 januari 2012 Delen Geplaatst: 4 januari 2012 Waarom wil je de titan benaderen vanuit een netwerk? Firmware upgrade? Homeshare? Dat kan je allemaal doen in het menu van de titan. Ik heb het geprobeerd met TotalCommander maar de titan is onzichtbaar. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roadrunner10 Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2012 ik zou graag tv kijken op mijn laptop via de sab titan 1 hd volgens onderstaand citaat moet het mogelijk zijn alleen ik weet niet hoe ik hem in het netwerk krijg Wil men het signaal laten toekomen op de PC dan is het simpelste een satellietontvanger met ethernet (netwerk)aansluiting te kiezen. De ontvanger wordt verbonden met een RJ45-kabel op het thuisnetwerk. Op de PC waar men het signaal wilt bekijken dient het programma VLC geinstalleerd te zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanR Geplaatst: 4 januari 2012 Delen Geplaatst: 4 januari 2012 Ik denk dat je in het Titan menu - internet - Net server Config Homecamd moet activeren en de Vlc player op ip-adres/poortnummer moet laten connecten. En anders in het menu Conditional Acces - CA settings Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roadrunner10 Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2012 ga ik proberen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roadrunner10 Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2012 Net server Config Homecamd kan ik niet vinden in het menu internet en bij ca settings staat alleen ci en de kaartlezer hier kan ik geen settings invoeren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanR Geplaatst: 5 januari 2012 Delen Geplaatst: 5 januari 2012 Menu - Internet - Net server config Onder: net client config in het menu Boven: Net config in het menu Het staat er tussenin. Heb je deze opties niet in je internet menu dan gebruik je de verkeerde firmware. Heb je misschien een upgrade uitgevoerd via de titan? Dan gebruik je nu de firmware zonder deze opties. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanR Geplaatst: 5 januari 2012 Delen Geplaatst: 5 januari 2012 Hier een link voor vragen over de Sab Titan 1 Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roadrunner10 Geplaatst: 6 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2012 heb de link gevonden maar wat is de server en wat is de client Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanR Geplaatst: 7 januari 2012 Delen Geplaatst: 7 januari 2012 De titan is de server. je computer de client. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen