Ga naar inhoud


partitie niet zichtbaar in verkenner en in schrijfbeheer


groeselt

Aanbevolen berichten

sinds vandaag zie ik mijn D schijf niet meer.

Deze is een partitie van een harde schijf bestaande uit 2 delen.

 

Met pc inspector file recovery en met easeas partition master zie ik hem wel, en ook de bestanden.

Maar hoe krijg ik hem weer in de verkenner zichtbaar zodat ik alle bestanden veilig kan brengen.

partition magic krijg ik niet gestart die zegt partition drive letter cannot be identified.

heb ook gparted en testdisk geprobeerd maar niks

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer eens in dosmodes te starten met een bootdvd en te kijken of je em dan wel kunt zien. Dan kun je fdisk/mbr doen. Make Boot Record. Normaal zou Partition Magic of een ander programma er wel uit moeten komen.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je control panel opent en rechtsboven in de search box 'partition' in typt krijg je een link naar de windows Disc Manager.

 

Kun je hier iets in terugvinden?

 

Misschien is de D om de eoa manier dubbel toegewezen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je niets met één van de programma's op een Hirens Boot CD? Daar staan meerdere partitie programma's op. Het lukt niet om een clone of image te maken met iets van Norton Ghost? Daarna zou je em kunnen verwijderen en opnieuw kunnen aanmaken, image terug zetten en het draait weer als voorheen.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...